2012-04-16, 16:26
Medlem
Grillspetts avatar
Hennes sida på FB finns kvar.. även hennes fotoalbum, så vackra bilder så tårarna är brännande nära..hon verkade verkligen levnadsglad en gång, innan ett monster passerade hennes väg
Citera
2012-04-16, 16:33
Medlem
zamiocs avatar
[quote=Grillspett]
Citat:
Ursprungligen postat av hollywoodfhunken

Han som mer än gärna visat upp sig överallt annars, undrar vad det är just idag som kliar..

Panik? vill sudda ut alla "spår"... han har ju talat öppet här inne om sin oskuld? :P Han ljög... nu panik? Eller?
Citera
2012-04-16, 16:34
Medlem
zamiocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillspett
Hennes sida på FB finns kvar.. även hennes fotoalbum, så vackra bilder så tårarna är brännande nära..hon verkade verkligen levnadsglad en gång, innan ett monster passerade hennes väg

Post me her facebook please
Citera
2012-04-16, 16:36
Medlem
Rebellion79s avatar
Sitter läser Fup, men inte ögnat genom hela, men var det inte så att det var ett märke från en kula/ett skott i sovrummet? Konstigt inte någon av grannarna hört något där ute, för de säger alla det är lyhört..undrar vad det var för vapen,knappast ljuddämpare,eller så dog hon på annat sätt...

edit- det hade hörts skott visade d sig längre fram i fup.... sorry~

Osmakligt allting, och förvirrande..
Ngn skriver i tråden att Marina gjort dumma saker till barn osv,vet inte vad jag ska tro,men jag hoppas genom all denna skiten för familjens skull att det fram över ska få en begravning och att Gm åker dit.
Senast redigerad av Rebellion79 2012-04-16 kl. 16:52.
Citera
2012-04-16, 16:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Tror du verkligen polisen går in å raderar sidor ? Känns lite långsökt men som sagt har inte en susning. Men tror mer på familjen eller art själv!!

Vill minnas att det hände i detta fallet att polisen var inne och stängde något. Jag är långt ifrån säker för jag läser alldeles för många trådar.
Är det inte ganska dumt om det är f.d MT som varit inne och rotat?
Citera
2012-04-16, 16:44
Medlem
[quote=zamioc]
Citat:
Ursprungligen postat av Grillspett

Panik? vill sudda ut alla "spår"... han har ju talat öppet här inne om sin oskuld? :P Han ljög... nu panik? Eller?

oanik är nog bara förnamnet!

hur skall han och Maskroos förklara senaste dagarnas händelseutveckling
Citera
2012-04-16, 16:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

oanik är nog bara förnamnet!

hur skall han och Maskroos förklara senaste dagarnas händelseutveckling

Han kan ju faktiskt inte ha något att förklara eller hur?
Citera
2012-04-16, 17:06
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vill minnas att det hände i detta fallet att polisen var inne och stängde något. Jag är långt ifrån säker för jag läser alldeles för många trådar.
Är det inte ganska dumt om det är f.d MT som varit inne och rotat?
Det är sant men som sagt han agerar kanske ont normalt nu när de faktiskt kan ha hittat en kropp!
Men även detta ska bli intressant att få veta mer om!
Å i sin tur hade de varit familjen varför har de inte raderat allt om henne på nätet, och om de är polisen vad är då anledningen till att de så passande tog bort den där sidan i dag!!
Citera
2012-04-16, 17:07
Medlem
Kams avatar
Jag grunnar över den där jackan som hittades. Om den nu var orange från början så kan det vara ngn jacka han fått på någon arbetsplats typ arbetskläder. Vad jag också tänker är att den kan ha haft en annan färg innan och att gm hällt nån vätska över alltsammans och den då tappat färgen. Men det ser väl teknikerna. Jag bara spekulerar. Det är svårt att låta bli.
Citera
2012-04-16, 17:09
Medlem
Grillspetts avatar
Hollywoodhunken ..när du skriver så kolla så rätt "nick" står vid det du citerar, sånt som du skrivit får du att se ut som att det är jag som skrivit.. inte hela världen, men ändå..
Citera
2012-04-16, 17:17
Medlem
Callass avatar
Citat:

saker som funnits på nätet finns chachat i google... Sorry Artmix

Bilden:
http://www.modellbilder.se/userdata/pics/fullsize/212000/212253f-ibl.jpg

hela sidan
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:cKrB3_J4liIJ:www.modellbilder.se/portfolio.php%3Fid%3D29173+http://www.modellbilder.se/portfolio.php%3Fdo%3Dmoreinfo%26id%3D29173&cd=1&hl =sv&ct=clnk&client=firefox-a

Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Säger allt om hur smart en person är eftersom bilden har funnits där hela tiden
Men är nog så blev lite obehagligt när folk började snoka igen!
Sen kan de likväl va familjen som raderar allt nu när de begärt att få henne dödsförklarad!

Sidan var fortfarande igång på förmiddagen, men nu möts man alltså av det här:
Citat:
Medlemmen kan inte visa sin portfolio

Det kan bero på att medlemmen inte är aktiverad än, utreds eller är borttagen.

Varför skulle det vara "Artmix" som plötsligt fått för sig att radera foton där han suttit modell för Marina? Vad skulle folk kunna snoka fram iom de där bilderna, dolda budskap om presenningar under granar, eller vad? Snokandet har för övrigt pågått sedan Marinas försvinnande blev offentligt.

Jag gissar att det är Marinas anhöriga som nu driver igenom stängningar av sidor på internet, de har förmodligen inte lyckats med det tidigare eftersom det inte varit helt hundraprocentigt att hon verkligen är död. Svenska sidor kanske accepterar vad som framkommit i media efter lördagens skelettfynd, medan exempelvis Facebook nog kräver "riktiga papper" innan de plockar bort ett konto... så det kan nog dröja lite till innan alla Marinas profiler är försvunna från nätet.
Citera
2012-04-16, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motala
Se 2a citerade inlägget. Risky

Delar din uppfattning ang Mediasd....inlägg

E för korkad för o se den där modellbilden - hur gör man? En annan sak - det var ju så att Marinas morsa och syrra var där och städade och hade sej innan förre svärsonen skulle flytta in - hon Marinas mamma beskriver i förhör hur hon kastat "leksaker", kläder m.m och städat noggrant - så i den stunden antar jag att mamman i alla händelser inte trodde att Marina skulle komma tillbaka - att det av rent "pinsamma" skäl inte skulle finnas kvar plagg och annat som påminde alltför mycket om dotterns hobby. Antar jag, kanske också av omsorg för dottern.

Därmed är ju ev bevis redan kastade så att säga. Annars om det nu är Marina och man hittat något som ser ut som en orange jacka är min första tanke en flytväst eller en seglar/vindjacka av nåt slag - hon var väl en båttjej?
men det är bara funderingar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in