Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Du missar att de när de var vid huset inte vågade gå in trots baseballträ och nummer till polisen. De ringer polisen och ber dem komma. Polisen kommer, C och L väntar en bit ifrån huset. De säger att de inte varit i huset än och går tillsammans med polis upp till huset. FS öppnar dörren och så vidare...
Det finns i FUP där Marinas mor och syster inte vågar sig in i huset pga av Fredrik ja!
Och det är inga konstigheter. Frågan är väl om det är viktigt om mamma L va inne i huset innan polisen eller vad det nu är för dösnacksförsvar man har hos Fredriks försvarare.
Polisens misstänkte mördare i det här fallet är inte familjen utan den som låstes ute.
Jag förstår inte riktigt varför det är viktigt då brottsplatsen inte genomfördes från ruta 1 som man ska då man missat 2 liter blod i sängen. Det troliga är att man hade kommit fan så mycket längre i så fall om man upptäckt blodet på ruta 1.
Familjen och andra har gått in och ut innan blodet hittades, och det ska Fredrik vara glad för.
Herregud dom släpper inte Fredrik ur sikte dom närmsta åren, och dom skrattar nog gott åt hans försvar och alibi. Kanske man kör roliga timmen på krim med Fredriks svar i förhör.-
"Öööö vet inte, och jag svarar inte.
" Jag sov då så jag vet inte.
" Sluta nu jag vill bryta du är otrevlig. Jag kommer inte ihåg.
Som tur va kanske familjen fick ut lite dyrare prylar som kameror och annat så han inte stal det med.
Man hämtade kanske en del då tjuven och bedragaren tillika narkomanen hade en tendens att stjäla.