2010-08-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Saknade inte systern M när hon inte kom? Du skrev evt, men ringde systern?

Som jag skrev så är Jag är lite osäker på om det var torsdagen, kan ha varit söndagen för då var hennes syster på Tjörn vet jag...
Citera
2010-08-13, 23:05
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
De åkte alltså hem direkt i anslutning till bråket?
Det vart aldrig handgemäng?

Vet du vid vilken tidpunkt hon senare på kvällen loggade in på FB?
Och var hennes inloggning där det sista man vet av henne, innan hon försvann?

Hon lär ha loggat in på Darkside (ca 00.50 om jag minns rätt?) på natten mot den 28.
Citera
2010-08-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Hon lär ha loggat in på Darkside (ca 00.50 om jag minns rätt?) på natten mot den 28.

Ja, men har för mig att jag oxå läst detta tidigare i tråden.
På FB står det 27 july 11:09 pm på sista inlägget om jag läser rätt.
Citera
2010-08-13, 23:09
Medlem
rubbergirls avatar
Jag tvivlar på att SwedeGoddess är MJ:s nick på eBay - av många skäl om jag inte outar. Visst finns det likheter som ex. kameror och korsetter, men strl XXL är inte helt ovanlig på amerikanska brudar

Däremot finns hon på eBay, men under nick "Explovision":
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&ftab=AllFeedback&useri d=explovision&iid=-1&de=off&items=25&interval=0&page=1

Explovision är reggad i Spekeröd, Sweden och e-mailadress stämmer med en av de hon använt.
Verkar mest vara FS som handlat där om nu inte MJ är fascinerad av metal pins samt Hard rock café pins...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej

Nu behöver jag lite sömn... skicka ett PM om ni har någon VETTIG fråga.
Inget skit tack!

=O)
Citera
Medlem
bulows avatar
Citat:

Kan det inte lika gärna vara FS som loggat in? Om min bild av honom stämmer så hade han tillräckligt kontrollbehov för att hålla koll på samtliga hennes konton, lösenord och koder?
Citera
2010-08-13, 23:11
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Som jag skrev så är Jag är lite osäker på om det var torsdagen, kan ha varit söndagen för då var hennes syster på Tjörn vet jag...

Du har ju tidigare nämnt söndagen i tråden. Det skulle kunna passa bättre ihop med att hon anmäldes som saknad på måndagen. Fast det är bara mina små tankar. Vill du kolla om dagen för det uteblivna mötet hos systern går att bekräfta med någon?
Citera
2010-08-13, 23:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Snälla, innan Du går och lägger Dig. Söndagen skrev Du, 1 augusti. var det då familjen började sakna henne?
Citera
2010-08-13, 23:13
Medlem
Nails avatar
Citat:
De var vid havet... bråkade på bryggan... och åkte hem efter att M snabbt och väldigt kort lämnat tillbaka nycklarna hos hennes föräldrar.

Åkte de bil eller båt tillbaka?
Citera
2010-08-13, 23:15
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nail
Åkte de bil eller båt tillbaka?
Det kan nog jag svara på som känner trakten..bil.
Citera
2010-08-13, 23:17
Medlem
saffys avatar
Är det bara jag som undrar varför dom hämtade den gröna bilen häromdagen? Varför forslades den bort?
Citera
2010-08-13, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Du har ju tidigare nämnt söndagen i tråden. Det skulle kunna passa bättre ihop med att hon anmäldes som saknad på måndagen. Fast det är bara mina små tankar. Vill du kolla om dagen för det uteblivna mötet hos systern går att bekräfta med någon?

Jag ska höra... Det som hon har skrivit den 27:e på FB handlar om dagen på havet... och det är hennes sätt att skriva på... tror inte det är han. Han kanske var missnöjd med att hon inte ville ut och fira med honom på kvällen? vad vet jag... de kan ju ha bråkat under natten när alla andra sov... eller dagen efter som de flesta tror eftersom någon sett en kvinna köra bilen.

god natt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in