Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, det påstår jag inte. Jag försvarar inte FS, jag utreder alternativa GM och andra alternativ. Jag ser inte att FS skulle ha intresse av att ta MJ av daga. Jag orkar inte heller läsa MrsMagoos inlägg.
Jag kan inte inse att sannolikheten för ett alternativ är liten. Däremot inser jag att sannolikheten för att någon blivit skjuten i sängen, förblött till döds eller näst intill, och blivit släpad ut ur bostaden utan att ett blodspår eller lukt av lik skulle bli kvar är minimal.
Men jag gillar sannolikheter, det brukar stämma bra överens med verkligheten, jag tror på fakta och forskning, har svårt för hokus pokus och gissningar.
Vilka alternativa GM ser du som troliga? Och vad skulle de ha för intresse av att döda MJ?
Du tror alltså inte på att hon blev mördad där inne, är det inte så att kroppen inte utsöndrar det där som hundarna reagerar på föränn ca 20-30 minuter? (rätta mig om jag har fel)
Jag ser tydliga likheter med Nathaliefallet här, hon ströps i sitt eget badrum av sin sambo, släpades ut till bilen på utsidan (de bodde t om i lägenhetshus)... INGEN SÅG någonting.
Problemet med FS är att han är "fucked for life" om du vet vad det innebär, han har INGENTING att förlora, sådana personer skulle jag akta mig mycket noga för.