Citat:
Ursprungligen postat av Poyrojt
Sorry,inget du har sagt...Du kan bara tillskrivas det inledande citatet som förde mej vidare till min fundering om blodfläckens utseende. Och ja, rätt eller fel, i min värld kallas det jag ser på TV4 klippet, för (nedblodad) resårmadrass.
Sängbotten är då mer solid, som i t.ex. hålad masonit eller "ribbotten".
http://www.bergtex.se/page_1162832736046.html
För undvikande av missförstånd skall jag hädanefter kalla denna för "resårbotten" som, likt förb..., ser ut att vara vriden 180° i döljande syfte. Förutsatt att bilden visar placeringen i sängramen.
Har du något som stärker det med
träramsförsedd resårmadrass och att det har använts i det här fallet för ärligt talat jag vet inte vad du talar om.
Man har en sängbotten sen en resårmadrass det är väl det normala.
Nej blodfläcken ger ingen indikation om resårmadrassen som sådan direkt,.
Eller har du den uppgiften? Skulle jag tolka blodbilden så är det från huvudet precis på den platsen och det spred sig snabbt och mönstret är mörkare i mitten för att sen tunnas ut.
Jag fattar inte dig nu kan jag säga.
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
nej det är F:s egna grejer. Eftersom de har varit i beslag så har de redan kollat att det inte är stöldgods.
Angående dem som snackar en massa skit utan fakta, så kan F pissa rent vilken dag som helst.
Vilket sammanträffande måste jag säga precis som allt annat skitprat som dyker upp från din sida.
Du är inte trovärdig här.