Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Men vad sa FS hon bar när hon gick, jag vet att det sades hon hade shorts, men jag hittar ingen information om vad hon bar till shortsen.
Ja, det där är riktigt intressant.
FS har även meddelat i kväll att Marina hade en skjorta som var lik den Efterlyst visade upp.
.
Åh då kan man nog utesluta att det är Marina om Fredrik påstår att Marina hade en sån skjorta den jävla grisen.
Så som sagt vad så är han den som är minst trovärdig här och han har väl grävt ner henne för det här är inte Marinas kroppsdel man hittat det fattar man nu.
Sluta framhåll denna mördaren som någon sanning här han ljuger och drillar bort dig för lätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jag tror inte att det är en arrangerad brottsplats i första hand, men jag börjar nu, efter vissa nya iakttagelser idag, ändå tveka på om kulhålet verkligen kan påvisas höra ihop med den händelse som man påstår har skett i sängen.
Det jag menar är att om det finns en annan förklaring som kan påvisa att kulhålet och blodet inte hänger ihop på det sätt som åklagaren gissar så tror jag att det är fullt möjligt att brottsplatsen kan vara arrangerad.
Hinner inte utveckla mer nu utan får se om jag kan göra det senare.
'
Ja kulhålet fanns inte innan i alla fall det är ett säkert budskap.
Kriminalarna som utreder detta tror att det tillhör det här blodet och mordet på Marina vilket även jag förstår att så är fallet.
Att en plats skulle vara riggad för mord är ju för fan sanslöst och inget annat.
Ta fram fall med riggade brottsplatser tack i svensk mordhistorik det bör väl vara unikt i så fall.
Eller är det möjligt att Fredrik hjärntvättat dig och använder dig som hans språkrör här?
Vem riggade platsen av vilken anledning då?
Ingen misstänkt finns dom flesta är avskrivna så det bör ju finnas grunder då att misstänka en sån orimlighet.
Ett enkelt mord i svartsjuka och separation samt en luffare med ett brottsregister som tyder på att han både kan stjäla andras kort och kan grannes kod och ta ut pengar.
Han är dessutom våldsam och mördar djur.
Arbete vet han inte vad det är och narkoman med motiv vad mer behövs ?
En kropp möjligen.