Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det som är löjligt här är dina löjeväckande utbrott med diverse öknamn på personer som har åsikter som du inte gillar samt på FS och LF.
Om man tror att det finns en ev GM så är det helt rätt att ventilera det här. Det finns ju en handfull debattörer som startat en KFIB som verkar bli störda men ignorera eller scrolla förbi.
Nej, det har ju aldrig hänt att man lagt ner stora utredningsresurser på felaktiga personer samt att förhörsledaren försökt påverka vittnen eller hur?
Kan inte du ta fram någon misstänkt som är oskyldig som man låtit vandra i Tingsrätten och Hovrätten och som då
bevisat är oskyldig. Det skulle vara spännande.
Nej Karim och Qvick ska du inte ta med det är old skåpsmat.
Och sen vill jag höra vad du har som grundar en tes om annan gm här och då duger inte ratande av SKLs analyser tex för det är så att man faktiskt dömer efter just SKL analyser.
Som du vet gäller fingeravtryck och blodbilder samt DNA.
Blodbilden är alltid intressant i det här fallet och det är konstaterat vems blod det är och hur mycket.
Ta gärna med vad experterna säger också de som verkligen kan både rättsväsende och bevisning och är mycket bevandrade i ämnet som Alhem och Leif GW. Lite mer trovärdiga än Fredrik Svensson kanske.
Du säger:
Inte tycker som jag är väl kanske inte relevant utan saken är vem som är misstänkt.
Det jag däremot vänder mig emot är fiktion och att man inte följer den utredningen som faktiskt är relevant och det blir för mycket deckarromaner.