Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Om det nu är så att det var MJ som körde bilen in till Stora Höga och hon som gjorde bankomatuttaget så är väl det troliga att hon rest iväg någonstans och så har det hänt något. Hon kanske skulle träffa någon från DS eller den andra sajten. Och på sådana sajter kan det väl tyvärr finnas en och annan udda typ.
Polisen kanske har spårat hennes mobil till huset, men det kan ju vara så att hon glömt den. Hennes bil kördes fort och slarvigt på väg in till Stora Höga, så om det var hon kan hon helt enkelt varit sen till tåget/bussen och inte hunnit åka tillbaka och hämta den.
Så tänker jag oxå. FS kanske inte ens var i huset den 28 juli, och något fick henne att stressat köra ner till Stora Höga, ta ut en summa pengar och sen...hämtade hon någon? Åkte hon iväg med tåget? varför körde hon inte istället? Har inte någon av grannarna sett henne komma tillbaka?
Sen såg jag en man promenerande vid ett-tiden, tänk om det var FS, hästsvans hade han och han gick lugnt och var inte nojad av att gå där..jag har tänkt så ett par gånger, att kanske han verkligen trodde att hon hade rest bort, och var tvungen att gå hem till huset. Det kan ju vara någon annan som är skyldig..som faktiskt kan vara här inne och skriva! jag hoppas att dom hittar henne snart!! är hon nergrävd så får dom väl vänta på korparna. För dom anhörigas skull är det ju bättre att få veta och även för oss häruppe i trakten..är ju ute mycket i skogen och runt sjöarna