2011-10-05, 21:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
72311 är nog inte helt okänt dessutom borde det gå att spåra. Det andra står väl överst den 27/7 avs. syrran.
FS säger nu att det första är en betaltjänst. Låter rimligt.
Citera
2011-10-05, 21:02
Bannlyst
Citat:
72311 är nog inte helt okänt dessutom borde det gå att spåra. Det andra står väl överst den 27/7 avs. syrran.

Ja, syrror kan ha dolda nummer. Det gäller inte bara FS.
Citera
2011-10-05, 21:10
Bannlyst
Citat:
Dessutom har han en ganska klar uppfattning hur allt ska gått till. Om han inte är siare så skulle man nästan tro att han upplevt allt som han berättar om.

F**d fick mycket ideer härifrån. Det som är mest oroväckande i allt detta är varför FS ändrar sina versioner så ofta. En som talar sanning behöver inte anpassa sina svar vartefter de blir överbevisade.
Citera
2011-10-05, 21:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
F**d fick mycket ideer härifrån. Det som är mest oroväckande i allt detta är varför FS ändrar sina versioner så ofta. En som talar sanning behöver inte anpassa sina svar vartefter de blir överbevisade.
I vad mer än besöket i Brobacka har FS ändrat version?
Citera
2011-10-05, 21:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
72311: Sportresultat. Någon borde lära polisen Google.
Citera
2011-10-05, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
I vad mer än besöket i Brobacka har FS ändrat version?

Det är flera saker. Bland annat var det när han sov i MJ:s säng sist..var han köpte knarket är en stor ändring. Jag kan gå igenom de nya versionerna lite noggrannare någon dag. Det var en hel del..
Citera
2011-10-05, 21:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Det är flera saker. Bland annat var det när han sov i MJ:s säng sist..var han köpte knarket är en stor ändring. Jag kan gå igenom de nya versionerna lite noggrannare någon dag. Det var en hel del..
Kan du precisera, när ändrade han version om det fetstilta?
Citera
2011-10-05, 21:44
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad de menar ordagrant. Jag skulle gärna vilja se till exempel FS kontakter på nätet. Hans kompletta samtalslista etc etc. Fast de kanske är kompletta? Även FS har fått samtal från okänt nummer.

Detta samtal anges som "Syrran" 46703983160 i sammanställningen 4.2.1
i telefonlistan sid 8.

Däremot saknar jag samtalet från AH som är FS moders grattis samtal 27/7 enligt FUP799
Hade hon ett annat mobilnummer att ringa på dvs har FS ytterligare en kontantkorts telefon?
Alternativt har hon inte ringt alls men ville framstå i bättre dager under förhöret.
Tyvärr har inte FH frågat efter vilket nummer hon ringde på
så det kan finnas en till mobil som inte redovisats
Citera
2011-10-05, 21:51
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim65
Detta samtal anges som "Syrran" 46703983160 i sammanställningen 4.2.1
i telefonlistan sid 8.

Däremot saknar jag samtalet från AH som är FS moders grattis samtal 27/7 enligt FUP799
Hade hon ett annat mobilnummer att ringa på dvs har FS ytterligare en kontantkorts telefon?
Alternativt har hon inte ringt alls men ville framstå i bättre dager under förhöret.
Tyvärr har inte FH frågat efter vilket nummer hon ringde på
så det kan finnas en till mobil som inte redovisats
FS bekräftar att AH ringde på födelsedagen, både till mobilen i telefonlistan och hem.
Citera
2011-10-05, 21:55
Bannlyst
Citat:
Kan du precisera, när ändrade han version om det fetstilta?

Här i tråden, han ändrar även tidpunkt för när han åker till kyrkogården här..jag letar rätt på inläggen när jag har tid och lust.
Citera
2011-10-05, 21:58
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Det är väl ingen som såg att FS slog i väggen? Det är bara hans ord. Det låter lite knäppt att slå en svullen hand på en sandsäck, måste göra ont? då är man rejält förbannad.
Jag tror tyvärr att han fick ett raseriutbrott och slog MJ medvetslös. Sen gick han och hämtade pistolen..

Exakt men det visar ju på att han är våldsam även om han ska framstå som något annat.
EN sån jävla svinpäls som bankar på kvinnor och barn och djur.
Riktigt obehaglig person usch.

Ja vet inte varför handen va svullen men det kan röra sig om en vrickning också typ burit tungt och hamnat fel med handen,
Senast redigerad av MrsMagoo 2011-10-05 kl. 22:13.
Citera
2011-10-05, 22:13
Medlem
Citat:
FS bekräftar att AH ringde på födelsedagen, både till mobilen i telefonlistan och hem.

Kan du ange var i telefonlistan jag hittar de samtalet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in