2011-09-08, 06:33
Medlem
YONIs avatar
A.. Vilket förhållande har du till kvinnor?

Är du en man som älskar kvinnor? Eller är du en man som hatar kvinnor?

A.. Vilket förhållande har du till barn?

Är du en man som älskar barn? Eller är du en man som hatar barn?

A.. Vilket förhållande har du till djur?

Är du en man som älskar djur? Eller är du en man som hatar djur?

Din mamma.. enligt fup så har hon inget positivt att säga om din person. Varför i hela friden skulle kvinnan som gett dig livet.. vittna om din kyla.. empatilöshet och din lögnaktighet om inte detta var sanning? Min tolkning av detta är att du måste ha sårat.. skadat din mamma väldigt.. väldigt mycket! Hon.. din mamma som gav dig liv.. anser att du är kapabel att ha mördat Marina! Ett oerhört starkt konstaterande.. från en mamma som i normala fall skyddar sina barn.. oavsett hur gamla de är!

Kom nu inte dragande med snacket att din mor inte känner dig.. Din mor känner dig utan och innan.. och du kan aldrig dribbla med en mor.. Hon köper inte dina lögner.. De är förbehållna dina unga flickvänner.. som inte sitter inne med den erfarenhet som en mor har!

Självklart är detta en av de starka indikatorer på att du är misstänkt!
Citera
2011-09-08, 09:03
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
@ Artmix
Vart har gungan "Freestyle the Swing" (bild 73, s. 158) tagit vägen? Brukade den hänga i kroken som syns i vardagsrummet?

Vet inte var det tagit vägen, troligen slängd av M:s mamma.

Ja när den användes va det i den kroken.
Citera
2011-09-08, 09:05
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Vem då?

J*****m E******n
Citera
2011-09-08, 09:12
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Så du kände eller hörde aldrig att hon var speciellt hatisk eller ogillade starkt nån specifik person.
Det är ju ofta så att man pratar om sådant med den man bor ihop med.

För nånstans därute finns människan som tagit kål på henne.
Eller som ev hjälpt henne där ifrån.

Om jag förstått saken rätt,så var det väl inte mycket blod som kunde bevisas komma från denna fina och vänligt sinnade Marina ?

Jo hon vara hatisk mot några. Tyvärr har hon bara beskrivit utan att ge namn. Har ett namn på ett hon hatande otroligt mycket.

Ja om hon är död, vilket jag hoppas att hon inte är.

Precis, finns inget som visar/säger hur mycket blod det är.
Citera
2011-09-08, 09:14
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Minns jag rätt så har du i förhör sagt något om att du brukar lägga gravljus vid din mormors grav.
Men i förhör med din mamma så säger hon att hennes systrar säger att de inte sett några ljus.
Här finns det isf motstridiga uppgifter och hur förklarar du det?

Om du tittar på filmen så ser du att det finns en lyckta där, jag har bytt ljus i den en antal gånger.
Citera
2011-09-08, 09:15
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
"Just då?" Men du har ju sagt att detta var något som hade ansamlats över tid och vid flera tillfällen? Det är alltså över en tid av flera månader som det upprepade gångar har varit just femhundralappar som hämtats ut från bankomaten resp blivit över? Inte hundralappar, femtiolappar?

det har varit hundringar å femtiolappar i oxå emn inte vid detta tillfället.
Citera
2011-09-08, 09:17
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wollcim
Artmix:

Du beskrivs som en individ med total avsaknad av empati av flera närstående som har blivit förhörda i FUP.

Stämmer det med din självbild?

Om inte: Finns det skäl (vilka är ointressant) för dessa personer att försöka få dig att framstå så?

Maskros:

Vad är din åsikt?

Nej det gör det inte.

Ang GB så finns det en pågående vårdnadsprocess så hon har ju alla anledning att få mig att framstå i dålig dager, då kan hon ju använda det där.

Övriga vet jag inte.
Citera
2011-09-08, 09:23
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag läste i fuppen att MJ hade skrutit för en chattkontakt, om hur hur hade sett till så att nån på jobbet hade fått sparken.

Inte så snällt, låter det som MJ?

Jag det skulle hon mycket väl kunna göra om hon ansåg att personen va fel för annan personal och företaget.
Citera
2011-09-08, 09:26
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JensLapidus
@Artmix

Har inte FUP tillgänglig nu men det har pratats här i tråden om doftgranar i Lupon. Om jag minns rätt hängde det fyra stycken, tror jag, bak i bilen. Man brukar väl vanligtvis hänga dom i backspegeln eller nånstans fram i bilen så varför har du valt att hänga dom där bak?

Stämmer, dom skymmer sikten för mycket om dom hänger i spegeln.
Citera
2011-09-08, 09:27
Bannlyst
Artmix...Du har sagt att du älskade Marina och att du avgudade henne som person. Hon måste ha haft många fina sidor?
Citera
2011-09-08, 09:28
Medlem
Artmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Artmix...Du har sagt att du älskade Marina och att du avgudade henne som person. Hon måste ha haft många fina sidor?

Ja det har hon.
Citera
2011-09-08, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artmix
Ja det har hon.

Jag hoppas precis som du att hon lever, men tyvärr ser det inte så ljust ut..
Jag är lite nyfiken på din signatur, vad anser du är vettiga saker? Alltså, vad tycker du tråden ska handla om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in