Har följt fallet "Marina Johanssons försvinnande" och enligt mig så finns inget annat än att hon blivit mördad av sin f.d sambo, "livet rann ur henne i sängen", ja det är jag övertygad om. Misstänkte GM beter sig knappast som en oskyldig. Tvärtom så pekar allting mot honom.
En vacker dag, även om det tar lång tid, så kommer fallet att lösas. Då kommer han sitta livstid i fängelse. Tycker det är för jävligt av både maskroos och Artmix att sitta här och vara kaxiga mot människor som i första hand tänker på MJ:S familj, och stackars MJ som fick sitt unga liv berövat..vad hände, vart finns hon?..det första han gjorde när han kom ut var att be sin unga fästmö, att be alla härinne att dra åt helvete! (Hon går hans smutsiga ärenden den förblindade jäntan)
Så det som händer på internet var Prio1 dagen i frihet. På en annan sajt skrev GM gladeligen till en ung flicka "Det är ju jag som är Marina-Mannen du vet

.."
En normal person som varit frihetsberövad under nästan ett halvår, hade brutit ihop, hållt sig undan, umgåtts med sin familj ..ordnat upp sitt liv..osv osv.
Ni vet ju hur det är med pyromaner, exempelvis, dom återvänder och kan t.om hjälpa till att släcka elden. Dom vill vara med.. se på..finnas där.
Samma här.. "HAN" vill vara med... Se på, där i bakgrunden, känslokall, känslodöd.