2012-10-16, 21:35
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Varför är FB-kanalen plötsligt tom?
Citera
2012-10-16, 21:44
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Varför är FB-kanalen plötsligt tom?
Vill du ha folk att spela och snacka med så kan du ansöka till klanen Swedish Viking. Ett gött gäng där man kan spela både seriöst och oseriöst
Citera
2012-10-16, 22:20
Medlem
Funderar på att skaffa en churchill,sitter på 1,6k gold atm. Det som säger emot är tanken kring hur tanken blir med 8.1 och de nya brittiska tanksen.
Kommer denna premium att försvinna eller bli ersatt med en annan? Kommer den att nerfas så att "vanliga" varianten blir mer pewpew? Antar att om jag köper den så försvinner den inte ur mitt garage i.o.m 8.1 intåg?

Eller bör jag skippa churchill helt och köra på t14...? Tanken är mest att tjäna pengar,tjänar hyfsat i min kv-1 farm tank men det verkar som att man tjänar mer i en churchill av vad jag förstått ^_^
Senast redigerad av Smackster 2012-10-16 kl. 22:24.
Citera
2012-10-16, 22:24
Medlem
Numes avatar
Fan vill ha min Tiger P. nu..... Vk3001P är tråkig som fan.
Behöver bara 1 miljon creds, och 30k exp...... åh.
Citera
2012-10-17, 09:06
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackster
Funderar på att skaffa en churchill,sitter på 1,6k gold atm. Det som säger emot är tanken kring hur tanken blir med 8.1 och de nya brittiska tanksen.
Kommer denna premium att försvinna eller bli ersatt med en annan? Kommer den att nerfas så att "vanliga" varianten blir mer pewpew? Antar att om jag köper den så försvinner den inte ur mitt garage i.o.m 8.1 intåg?

Eller bör jag skippa churchill helt och köra på t14...? Tanken är mest att tjäna pengar,tjänar hyfsat i min kv-1 farm tank men det verkar som att man tjänar mer i en churchill av vad jag förstått ^_^

Churchill kommer inte försvinna från ditt garage efter 8.1, den kommer bara inte gå att köpa längre. Tror inte på någon nerf på den, den verkar klara sig bra i nuläget. Eftersom det är en premium bör den redan i nuläget vara sämre än icke-premium tier5 heavies.

Tror du tjänar samma pengar som i en T14 med en Churchill. Gillar min skarpt, och den blir roligare i patch 8.1 eftersom jag kommer köpa lite guldskott för att ta hand om KV-1, T1 Heavies och VK3601H. Cash är å andra sidan inga problem för mig eftersom jag har en Type59 och en T34a i garaget.
Citera
2012-10-17, 09:08
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Fan vill ha min Tiger P. nu..... Vk3001P är tråkig som fan.
Behöver bara 1 miljon creds, och 30k exp...... åh.

Gillade min VK3001P med korta 88an och fullständigt uppgraderad. Grinden på den suger dock något fantastiskt, men fullt uppgraderad är den trevlig.
Tiger P är den också trevlig, folk vet liksom inte var de ska skjuta den framifrån (hint: turret).
Citera
2012-10-17, 13:26
Moderator
Arne.Ankas avatar
T26E4 har en vek punkt ovanpå tornet till vänster men vilka fler vekpunkter har den framifrån?
Citera
2012-10-17, 13:36
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
T26E4 har en vek punkt ovanpå tornet till vänster men vilka fler vekpunkter har den framifrån?

Kulsprutan är weakspot iaf, sen under tornets spaced armor har jag pennat många gånger med relativt låg pen.
Citera
2012-10-17, 16:53
Medlem
Hej

Jag blir fan tokig, vart än jag står så blir jag spottad fast jag kan inte se dom, även om jag står still i flera minuter gör det ingen skillnad. Jag blir beskuten från alla jävla håll. VAD e felet?? sist va det med min Su 152, sjukt irriterande.. Help me, u r my only hope..
Citera
2012-10-17, 17:40
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangoteo
Hej

Jag blir fan tokig, vart än jag står så blir jag spottad fast jag kan inte se dom, även om jag står still i flera minuter gör det ingen skillnad. Jag blir beskuten från alla jävla håll. VAD e felet?? sist va det med min Su 152, sjukt irriterande.. Help me, u r my only hope..

Står du mitt ute på ett fält?
Eller står du i en buske?
Eller står du bakom en buske?
Rör du turret? Rör du vagnen?
Skjuter du?

Su 152 är trevlig. testa spela den som en medium vagn

Är det folk i FB kanalen? Inte spelat mer än en handfull matcher sen 8,0 pga IRL(sick!) och så Gillade dock inte hur min t-50 va gjord av såpa.....
Citera
2012-10-17, 17:43
Medlem
Jag står STILL o rör inte en fena, bara väntar på buset.. ibland i en buske i bland i en sänka å tittar över kanten.

o guld skotten är ju fan löjliga emmellanåt, trotts att man träffar händer inte ett skit.
Citera
2012-10-17, 17:45
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangoteo
Jag står STILL o rör inte en fena, bara väntar på buset.. ibland i en buske i bland i en sänka å tittar över kanten.

o guld skotten är ju fan löjliga emmellanåt, trotts att man träffar händer inte ett skit.

Du ska stå bakom buskar inte i du ser genom en buske upp till 15 meter bakom så parkera röven så inget sticker ut igenom busken.

Du kanske har dålig range på din tank så du inte spotar dom. Du kanske ska lita på dina 14 bottar att dom spotar åt dig
Senast redigerad av fuska 2012-10-17 kl. 17:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in