Citat:
Ursprungligen postat av
insertrandomname
IS-4 var tier IX tanken som ledde till IS-7.
Just det, den var IXa från början men det var faktiskt inte den jag tänkte på. Hade bara för mig att det fanns någon annan vagn där mellan IS-4 och IS-8? Men det är väl bara jag som börjar bli senildement eller nått....
Citat:
Ursprungligen postat av
SleepyDoo
Jag köpte en AMX Cda, Tier 8 Prem idag. den är helt sanslöst skön att lira speciellt i 3 man pluton när alla 3 har den vagnen. och sen skjuter man systematiskt på samma mål. Nä jag gillar den skarpt, vunnit något hejdlöst ofta med den iallafall
Kan bara hålla med. Riktigt riktigt kul premium. En av de roligaste jag har.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hs187
Ha ha! Skulle kunna vara live-filmat hemifrån mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
270215
Tror jag hittat ännu en tank jag kommer att få använda free xp för att ta mig förbi utan att bli tokig på kuppen.
KV-85 har mindre armor än en amerikansk medium man kan välja mellan två kanoner som suger get röv och som lök på laxen 3 grader i gun depression.
Antar att det bara kan vara så att jag haft otur med den hittills men jag blir fan inte klok på denna vagn.
Citat:
Ursprungligen postat av
SleepyDoo
Nä jag kan förstå att kv-85 är kaos. den är inte speciellt bra alls. ännu sämre är den om man forskar på den och har kass crew till råga på det.
Hmmm.... den har jag sparad faktiskt, även om jag inte spelat den på år och dar. Iofs hetten den KV-1S eller nått sånt när jag lirade och sprarade den. Fast då var den lite OP. Sen blev den delad till två olika tanks varav KV-85 var en av dem. Testkörde den då och tyckte att den fortfarande var ganska kul så jag behöll den. Men som sagt. Det var riktigt länge sedan och den har samlat rejält med damm här. Ännu en rolig tank som dödats av powercreeps och premiums? Kanske dags att slänga den nu då....
Citat:
Ursprungligen postat av
SleepyDoo
Det är synd att tråden har blivit mindre aktiv.
Kan bara svara för mig själv men faktum är att det går så sjukt dåligt för mig överlag att jag tröttnat (igen). Har sänkt mitt "genomsnitts-WN8 senaste 1000 matcherna" det här året med över 800 pinnar till rena katastrofsiffrorna. Spelar ingen roll vad jag gör allt bara skiter sig, för ofta, för tidigt i matcherna. Kanske är motivationen eller så har jag tappat stinget. Vet faktiskt inte? (FL gick ju grymt jäkla bra men det räknades inte i statistiken, tappade också massor av sug när FL slutade. Så det är nog risk för att det är motivationen helt enkelt).
Nu orkar jag bara gå in och bränna av lite grinds, när andan faller på. Max en handfull matcher, med jämna mellanrum. Tycker fortfarande att WoT i sig är skoj men något är det som inte lirar för mig? Oavsett vad så påverkar det naturligtvis all aktivitet runt spelet. Försöker dock hålla flaggan högt när jag skriver här och inte vara för mycket neggo.