Citat:
Ursprungligen postat av
lidden
Du vet att man kan använda besättningar från samma nation och typ i premiumvagnar utan att de presterar sämre? Man ska alltså inte ha besättningar tränade för premiumvagnar, du ska använda Cecilia, Emma och Maj i både S1 och 103-0:an så blir de riktigt glada.
Eller missförstod jag? Du har varit här så länge så det kan inte vara en nyhet för dig

Jarå jag är fullt medveten om det, det var bara ett sexistiskhemskt diskriminerande skämt angående de svenska söta små töserna som rattar vagnarna
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbtjyven73
Strv1 är ett monster på krediter och om du vill höja stats, förutom wr då du troligen inte kan bära matcher i den. Enda som kan tävla med den i ren vinst är just nu Lorr.
Aktiverade 50% extra cred som man fick i ranked och voila ca 600k i timmen till kassan efter avdrag.
Jo jag märkte det med, har snålat ganska mycket på premiumvagnar, men haft Skorpion G och Steyr WT som främsta kreditsamlare, men nu tog Strv1 genast förstaplatsen!
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbtjyven73
Rätt skumt att de känner ett behov av att buffa Obj 140, den hävdar sig ruskigt bra i allmänt och är en riktig pest i Ranked då det är 3-6 i varje lag i rank 2-5, säker vagn som folk fegspelar med i bakvattnet och sedan plöja fram för att hamna top 3.
Angående ranked så gillar jag iden men den har förstört spelet även i random, meds har på senaste veckan placerat sig längst bak i klungor och väntar på att hvy ska bli slaktade medans de leker td. Någon annan som har märkt av det?
Eller är det bara i min skalle.
Kan bara hålla med, tycker den där Obj 140 kan vara ett helvete att möta oavsett vad man spelar med för vagn.
Hamnade häromdagen en match på Karelen i Ranked, när man började på "mitten" av banan - alltså
inte ena laget bakom berget och andra på motsatt sida där striderna vanligtvis hamnar - i en match med 5-6 st Obj140 i motståndarlaget. Givetvis hade vi värdelösa spotters, så jag stod vid vår cap med min t110e4 och defendade... och efter första skottet jag drog iväg bara rasslade till och sen var jag död på några sekunder. Då stod alla 140 gömda nånstans på mitten av banan och agerade ett helt djävla synkroniserat sniperlag. Inte en endaste djävel blev spottad utan de tog ut mig, en Grille, en T57 Heavy och spg'n (alla kring capen) på mindre än typ 30 sekunder - utan att spottas...