Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
147,20 skr för att börja träna crew... the Mötley Crue....
Precis. Inte bara A crew utan THE crew!
Mina grabbar - Åsa-Nisse, Kent-Elvis och Spänn-Börje (eller vad de nu heter) - har fått jobba på idag. Och det går väl ok. Först drog de in ett Ace tidigare på lunchen. Nu ikväll fixade de även mina svenskars första Top Gun (7 kills)! Fast det har blivit en hel del torsk också, ffa i tier VIII matcher där man bara åker runt och letar lingon. Har man tur stöter man på en förvirrad sexa från det andra laget att slåss mot, annars så blir man utskjuten så det bara sjunger om det av åttorna.
Men ändå. Ganska skoj tycker jag. Eller vad säger ni?
Btw, vad har ni för utrustning på er? Jag slängde in GLD, fläkt och optics men jag undrar om inte binocs är bättre med bara 350 i view range? Det blir ju onekligen en del snajpande i den. (Vet att frågan varit uppe tidigare men jag orkar inte leta).
Edit: Jo, jag fick testa Paris också för första gången idag. Fast bara en gång. Iaf, såg riktigt nice ut. Tyvärr körde jag LTTB och scouting är inte så lätt på den här kartan, speciellt inte i en X match. Så jag rök rätt fort. Men av det lilla jag såg kändes det som en helt ok karta. Någon annan som kört den ännu? Åsikter?