Citat:
Ursprungligen postat av
Grandesporros
Jag fick min UDES iförrgår och den har bara 20 mm pansar som bäst. med nuvarande overmatching så pennar allt som är >60mm caliber (allt som du kommer möta har större) automatiskt vid träff. Med det i åtanke har jag kört in ett camonät och fullt camocrew. håll dig så långt borta från allt som möjligt och speciellt autoloaders. Det tog mig över 60 matcher att få en känsla över vad som är ok. Du får räkna med att din tank förstörs när du blir spottad så det gäller att minska risken för det till varje pris. Det kan vara lite tråkigt att ibland bara kunna se på medans laget tar stryk men tanken är absolut inte till för offensiva manövrar och jag skulle bara rekomendera det endgame. Det är en bakhålls tank med vad jag tror är en av spelets bästa camo inklusive light tanks, gäller att använda det.
Den är en kombination av en tank destroyer och light tank. Ganska kul att utforska nya moves och ställen som man bara kan utnyttja i de nya svenska tanksen
Då kanske jag tänker på 103an...
Jo, jag vet mycket väl hur man använder camo... Det funkar ju jätte bra. Ibland.
Men med nuvarande overmatchning är den rätt kass. Det spelar ju ingen roll hur man använder den. Man blir ju pennad ändå. Så att använda hydrauliken för att stå bakom en kulle är ju bara slös med tid

Kartor utan vettiga dubbelbuskar är lika med alt+tab och porrsurfa tills matchen är slut. Meningslöst om man inte kan skjuta utan att bli spottad.
Vissa matcher är ju skitbra. Men allt hänger på kartan då kartor utan möjlighet till dubbelbuskage med chans att skjuta utan att bli spottad är meningslösa.. Men vissa banor är den grym på=)