Citat:
Ursprungligen postat av
SkurtDenOnda
Skojigt spel måste sägas.
hehe, jag skriver mellan omgångarna så därför ser det ut som en jäkla fjortis sitter här.
Men jaha, jag kom på hur man ändrar kameran, mushjulet.
Men vad ska jag tänka på som ny i detta spel?
Läs på om vagnarnas olika spelstil, leta reda på replays av Quickbaby och Jingles (finns på yuoutube) och speciellt Jingles olika reviews av vagnar.
Ta det lilla lugna, och rusa inte iväg i tech tree. se till att du får åtminstonde en 3 class mastery badge innan du skaffar en ny vagn.
Förbered dig på rage, pga alla kompletta idioter (och jo, i 9 fall av 10 får du medspelare som är totalt urbota hjärnblåsta)
Finns säkerligen en hel del till, men det är vad jag kommer på, på rak arm.