2015-05-03, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden
Stranden på Overlord verkar vara en pålitlig tomatmagnet, kanske lockar alla östeuropéer som aldrig sett havet i verkligheten?

Garva när hela motståndar laget gick stranden. Vart om ringade från alla håll och kanter, då dom inte lyckats slå igenom våran Flank.
Tyckte jag scouta dåligt då jag tog mid lane utan att möta på en fiende. var ju av förklarliga själ.
Citera
2015-05-03, 11:34
Medlem
muminfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpheden
Stranden på Overlord verkar vara en pålitlig tomatmagnet, kanske lockar alla östeuropéer som aldrig sett havet i verkligheten?

En av de lättare flankerna att försvara, om det inte finns något arty. En passiv scout och en stridsvagn eller TD med bra front armour, så är hela flanken tagen.
Brukar oftast gå genom skogen på banan med stridsvagnarna.
Citera
2015-05-03, 12:30
Medlem
xyklopfs avatar
Har till slut fått testa Overlord kartan för första gången. Var dock många i bägge lagen som sa samma sak. Första intrycket är att den verkar riktigt rolig och utmanande, men det kan ju komma att ändras. Man får se helt enkelt.

Fixade dagens 30 guld, men det satt hårt inne. Helt otroligt dåliga lag man hamnade i. Lemmingtåg, camping och afk´s i massor.

Kliar i fingrarna att skaffa Grillen, men den ska ju nerfas. Vet inte hur jag ska göra, känns som att så fort man är på väg att skaffa något nytt till garaget, så ska det intensiv nerfas, tas bort osv.
Citera
2015-05-03, 16:42
Moderator
Amirons avatar
Efter mycket om och men så har jag blivit med T34 och hittills så har den inte gjort mig besviken.

Satan vilket klipp det är i bössan, för att vara premium. En aning snabbare laddning och den hade varit perfekt.
Citera
2015-05-03, 19:29
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Efter mycket om och men så har jag blivit med T34 och hittills så har den inte gjort mig besviken.

Satan vilket klipp det är i bössan, för att vara premium. En aning snabbare laddning och den hade varit perfekt.

Rammer tar ju en sekund drygt av laddtiden, inte mycket men en liten hjälp.
Citera
2015-05-03, 20:06
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Rammer tar ju en sekund drygt av laddtiden, inte mycket men en liten hjälp.

Rammer var det första jag satte dit, och det är med den jag skulle vilja ha en uns snabbare laddtid.
Citera
2015-05-04, 15:26
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Rammer var det första jag satte dit, och det är med den jag skulle vilja ha en uns snabbare laddtid.

Då är det bara att köra och träna laddaren som gäller då.
Citera
2015-05-04, 16:48
Medlem
perineums avatar
Citat:
Lägg till vents och BIA så får du ner laddtiden till strax under 12 sek har jag för mig!
Citera
2015-05-04, 21:05
Medlem
Lirat WOT ett tag och Frankrikes teknologiträd ser lovande ut efter 9.7 uppdateringen innan var det så få vagnar!
Citera
2015-05-05, 21:16
Moderator
Amirons avatar
Börjar äntligen närma mig 50% winrate...

Spelklienten visar 50% men den visar i gengäld inte de 2% av matcherna som är oavgjorda.
och jo, mina stats kunde vara bättre

http://i.imgur.com/khPOl32.png

Edit: fixat fungerande länk
Senast redigerad av Amiron 2015-05-05 kl. 21:18.
Citera
2015-05-06, 00:40
Medlem
undrade just vart vår lilla tanka-anka tagit vägen

varit tomt ett tag nu i tråden, han verkar trackat en mod eller nått eller gjort reklam för något dumt.

har inte spelat tanks nu på ett tag, nån enstaka match i veckan som var, endast CW. Känner jag håller på att bli lite mätt. köpte ut amx 30 och körde lite, ganska kul.. men inte tillräckligt.

men vem vet wows, kanske blir tråkigt snart oxå

få se hur det blir nu, far ner till frugan nu, lyckas jag få in henne på warships eller vill hon stanna kvar med tanks
Citera
2015-05-06, 15:51
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
undrade just vart vår lilla tanka-anka tagit vägen
Hans älskade Maus har väl blivit gangbangad av Mexikaner så många gånger nu att han tappat fjädrarna och gått i ide.... Lätt hänt när man lirar på NA-servern. Trots att det inte är något vidare motstånd där.

Är f.ö. lite lite småsugen på att starta upp spelet igen. Skall bara testa WoWs först...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in