2015-04-30, 17:33
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iixil
Någon som känner till en social klan, svensk/nordisk/engelsk som mest spelar för skoj? Alltid roligare att spela i pluton och går oftast mycket bättre.

Alternativt om någon vill spela så skicka mig ett PM.

Sök SGTA, bästa klanen om du vill utveckla ditt spel och skaffa bekanta i spelet, kolla in deras sida på www.sgta-clan.com
Citera
2015-04-30, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Sök SGTA, bästa klanen om du vill utveckla ditt spel och skaffa bekanta i spelet, kolla in deras sida på www.sgta-clan.com

Jävlars vad ambitiöst

alla klaner man varit med i har kört någon form av träning, men inte till denna nivå.
Citera
2015-04-30, 17:45
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac

Tack för tipset! Känns lite för seriöst för min smak, tänkte mer på någon dussinklan typ som du hittar i WoW. Men det kan vara intressant lite senare.
Citera
2015-04-30, 17:58
Medlem
"DAWN" är en liten svensk dussinklan som spelar just för skojs skull.
Citera
2015-04-30, 18:25
Medlem
Iixils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrVoid
"DAWN" är en liten svensk dussinklan som spelar just för skojs skull.

Vet du hur man kommer i kontakt med dem och om de är någorlunda aktiva?
Citera
2015-04-30, 18:27
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Någon som känner till en social klan, svensk/nordisk/engelsk som mest spelar för skoj? Alltid roligare att spela i pluton och går oftast mycket bättre.

Alternativt om någon vill spela så skicka mig ett PM.
Spana in http://eu.wargaming.net/clans/500059839/ om du vill. Vi är ett gött gäng som inte ställer några som helst krav på närvaro eller dylikt. Så länge man är någorlunda social av sig är vi ett mysigt val.

Vi har plutoner som rullar varje kväll, man ska inte behöva lira ensam.
Citera
2015-04-30, 19:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Har funderat på T34an till och från, men de vill ha 12k guld för den och det vetefan om det är värt det
Jag tycker den är skit, skrovet är väldigt ömtåligt så den passar inte för "in your face" krigande men hittar man skydd för skrovet kan man göra rätt bra ifrån sig för den har en bra kanon, gå in på testservern när den kommer upp nästa gång, varje spelare brukar få 20.000 guld så kan du testa innan du spenderar pengar.
Citera
2015-04-30, 19:39
Medlem
Iixils avatar
Skrovet suger men turretarmor är sjukt bra på den, och den har bra gundepression.. så perfekt när man kommer över en kulle och kan skjuta de på andra sidan, men de bara dingar på turreten.

Citybanor är den inte så bra på dock, och aimtime är lite väl lång, så ingen sniper direkt.. En amerikanare helt enkelt..
Citera
2015-04-30, 20:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
och aimtime är lite väl lång, så ingen sniper direkt..
:O just det jag tycker kanonen utmärker sig för, iallafall förr kunde jag sätta skott på skott på skott i tornet på superpershing på 300-400 meter och göra skada varje gång, Lucky Luke blev grön av avundsjuka och jag asgarva när fienden skrek "hacker"
Senast redigerad av Arne.Anka 2015-04-30 kl. 20:07.
Citera
2015-04-30, 20:57
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Jävlars vad ambitiöst

alla klaner man varit med i har kört någon form av träning, men inte till denna nivå.

Tonen i klanen är uppsluppen och skön och det hänger riktigt duktiga spelare från andra klaner i kanalen som gärna kör pluton så det finns möjligheter att lära sig mycket där. Dom kör dock inte CW men är tänkta att vara en språngbräda in i en mer seriös klan.
Citera
2015-05-01, 00:22
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Skrovet suger men turretarmor är sjukt bra på den, och den har bra gundepression.. så perfekt när man kommer över en kulle och kan skjuta de på andra sidan, men de bara dingar på turreten.

Citybanor är den inte så bra på dock, och aimtime är lite väl lång, så ingen sniper direkt.. En amerikanare helt enkelt..

Den är ett mellanting mellan T29 och T30 med andra ord, och då skulle dess spelstil passa mig rätt ok.
Hur är laddningstiderna för 120mm bössan? samma som med motsvarande hos T30?
Citera
2015-05-01, 00:24
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jag tycker den är skit, skrovet är väldigt ömtåligt så den passar inte för "in your face" krigande men hittar man skydd för skrovet kan man göra rätt bra ifrån sig för den har en bra kanon, gå in på testservern när den kommer upp nästa gång, varje spelare brukar få 20.000 guld så kan du testa innan du spenderar pengar.

Jag kör fortfarande 360 varianten, så någon test server finns inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in