Citat:
Ursprungligen postat av
Amiron
Jag finner det snarare komiskt, då det var tre tanks som stod och bara matade mot mig och skotten bara studsade. Och med tanke på den halvdåliga armorn och de låga livspoängen en jackson har..
I det fallet håller jag helt med dig om att det är komiskt.
Min KV-220 och VK4502B prenumerar på Spartan av en händelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Fast å andra sidan skulle det kunna finnas en sådan gameplay, inte sant? Som en ladder som man har i LoL t.ex där man hamnar i olika ligor beroende på hur det går. Dock finns ju ESL som kör olika turneringar så om WoT kom med ett ladder -play skulle kanske ESL bli lite ledsna?
Som jag ser det så finns det redan game modes för de som vill ha bättre organiserat spel och det är CW, companies, strongholds och tournaments.
Skulle man införa en game mode med skill ladder, så kommer den automatiskt bli min-maxad och alla kommer ha den senaste tanken som är OP för tillfället. Spelar du i den moden med en tank som inte är optimal är du en belastning för ditt lag.
Statpadders kommer inte heller spela en sådan game mode eftersom de inte längre kan sälklubba och kvar är ett gäng spergs som sitter och runkar över hur bra de är. Låter det kul?
Vill jag ha organiserat spel, kör jag i en pluton med bra spelare och då har man automatiskt organiserat spel. Möter man dåligt motstånd kör man över dem och mot bättre motstånd så blir det roligt eftersom det är en utmaning.