2014-09-29, 15:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Har ännu inte lyckats ladda ner 9.3. Får meddelandet "Fel vid uppackning av uppdateringsfilen, nedladdning avbruten. Försök igen" Sedan när jag försöker ladda igen börjar nedladdningen om vid 4 gig, ca 50% av resterande nedladdning.. Vad är problemet?? Jag har rensat bort alla tidigare nedladdningar plus alla moddar.
Långsökt men minnesfel kan yttra sig som fel på arkiv samtidigt som windows och spel fungerar mer eller mindre felfritt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Testar nya M37 (USA light, tier VI) sedan igår och fattar inte riktigt skillnaden mellan toppkanonerna?
Jag slutade läsa när jag såg skillnaden i pen, M37 är tier4 spg, T37 heter den nya vagnen.

Citat:
Hade f.ö. en så skön match på Westfield i min GW Tiger P igår (Grovkalibrig, 5 kills) där jag tog ut både en T-54 och en Type 59 i farten (med en jääääävla massa gnäll i chatten efteråt). "Aimbot, clan turd, cheater..." Allt kom! Sånt är alltid skoj.
Sånt får mig bara att skratta

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dom måste ha gjort något denna patchen som gör att det drar en herrans mycket mer kräm av datorn? Min burk låter som ett jävla tröskverk när det drar igång efter patchen och varje "första" match när jag startar spelet har liksom startat innan jag kommit in i spelet, sjukt jobbigt när man är 13 90 och behöver en bra start.
Kan ha varit slump men det gick lite segt för mig inatt men inte i närheten av det du beskriver, kör spelet från ssd så matcherna hade oftats laddats in innan klockan börjar ticka, titta igenom vilka processer som är igång och hårddiskaktiviteten.
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-09-29 kl. 15:21.
Citera
2014-09-29, 15:56
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jag slutade läsa när jag såg skillnaden i pen, M37 är tier4 spg, T37 heter den nya vagnen.
Meh... folk hajar ju.

-----

Nya Chaffe Sport stod i garaget idag på lunchen! Testade ett race men fattade inte riktigt hur man vinner? Räcker det med att alla tre kommer till målbasen eller måste man skjuta sönder motståndarna också? Och vad är syftet? Vinner man något? Någon som sett några regler?
Citera
2014-09-29, 17:23
Medlem
muminfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Dom måste ha gjort något denna patchen som gör att det drar en herrans mycket mer kräm av datorn? Min burk låter som ett jävla tröskverk när det drar igång efter patchen och varje "första" match när jag startar spelet har liksom startat innan jag kommit in i spelet, sjukt jobbigt när man är 13 90 och behöver en bra start.
Du är inte den enda, tyvärr. Jag har samma "problem", att spelet har redan startat när tiden har tickat ner, inte kul när man kör tunga stridsvagnar...
Citera
2014-09-29, 17:24
Medlem
muminfars avatar
Någon som har kört Chaffe-race?
Citera
2014-09-29, 18:05
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Nya Chaffe Sport stod i garaget idag på lunchen! Testade ett race men fattade inte riktigt hur man vinner? Räcker det med att alla tre kommer till målbasen eller måste man skjuta sönder motståndarna också? Och vad är syftet? Vinner man något? Någon som sett några regler?

Bara därför kom reglerna upp:

http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/44/special-tank-racing/

Antingen först till bas eller skjut sönder motståndarna. Låter som en utmaning!
Citera
2014-09-29, 19:26
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Sen blir det så att går det bra så vågar man inte spela vidare. Har haft flera dar nu där jag legat på lila siffror i WN8 och wr efter 8-10 matcher... då lägger jag ner och loggar ur!? Vet ju att det kommer att vända och bara blir skit så då lägger man av på plus. Ha ha! Så jävla korkat...
----

Hade f.ö. en så skön match på Westfield i min GW Tiger P igår (Grovkalibrig, 5 kills) där jag tog ut både en T-54 och en Type 59 i farten (med en jääääävla massa gnäll i chatten efteråt). "Aimbot, clan turd, cheater..." Allt kom! Sånt är alltid skoj.

Japp, försöker mig på något liknande och inte spela 30+ matcher varje dag, för det går alltid åt helvete efter en bra start med fina siffror, precis som du säger. So far so good, 7/10 vunna och ett gäng bra matcher med lorren som avslutades med en riktigt bra match där jag nästan fick slut på ammo och alla skott satt där de skulle.
Citera
2014-09-29, 23:05
Medlem
libbens avatar
Har väl 25+ vunna race idag med chaffe sport. Köpte även RU 251 idag. Sjukt slö stock, måste grinda fram två moterer ASAP!
Citera
2014-09-30, 01:07
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Meh... folk hajar ju.

-----

Citat:
Ursprungligen postat av muminfar
Någon som har kört Chaffe-race?

jäkla trams skit

nästan bara 100% klaner som kör 100% guld och bara ligger bakom och vägrar köra förbi även när dom kan.

sånt jäkla slöseri med pengar/guld asså, fattar inte hur det kan vara värt det, vinner man vars 5000 guld per race eller ?
Citera
2014-09-30, 01:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
jäkla trams skit

nästan bara 100% klaner som kör 100% guld och bara ligger bakom och vägrar köra förbi även när dom kan.

sånt jäkla slöseri med pengar/guld asså, fattar inte hur det kan vara värt det, vinner man vars 5000 guld per race eller ?

Man kan knappt förlora om man är 3 pers, varesig man möter CSA eller random tomtearme.

1 tar det lite lugnare och 2 drar, båda första tar samma targets och skjuter i luckorna, medans han bakom bara pumpar på dom..

Kommer man till cap så är dom körda för dom har för lite liv.
Citera
2014-09-30, 06:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Antingen först till bas eller skjut sönder motståndarna. Låter som en utmaning!
1500 skada och 3 dödade bra resultat? när man hoppar över gapet på 2 broar kan man hoppa över till andra sidan och det är sjukt kul för många fortsätter köra när jag ligger 50meter bakom och pumpar in skott efter skott efter skott.

En del stannar och ska brawla men då har jag oftast så mycket övertag att jag hinner slå ut den andra vagnen och sen fortsätta, använder autoaim till 99.9% och den siktar väldigt bra både på avstånd och vid brawling, flera som gnällt i chatten om att jag spammar guld för jag gör så mycket skada medans dom har mycket svårare när dom siktar manuellt.
Citera
2014-09-30, 07:57
Medlem
knypplarNs avatar
Blev en "tung" kväll igår. Jagade mitt andra "mark of excellence" på E100, tog 30-talet matcher och en snitt WN8 på 3100 men nu har jag sex fina snören på kanonen. Bara tre 10or kvar att skaffa MoE på nu.
Citera
2014-09-30, 09:10
Medlem
Laddat ner spelet efter att ha lyckats lokalisera problemet. Har spelat några matcher och upptäcker att spelet är lika förutsägbart som vanligt. RNG, ping och vagnen börjar bete sig märkligt varje gång jag eller egna lagkamrater får övertag men MM beslutat sig för att motståndarlaget ska vinna.

E25 är lika vig som en havande elefanthona efter 9.3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in