Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Har ännu inte lyckats ladda ner 9.3. Får meddelandet "Fel vid uppackning av uppdateringsfilen, nedladdning avbruten. Försök igen" Sedan när jag försöker ladda igen börjar nedladdningen om vid 4 gig, ca 50% av resterande nedladdning.. Vad är problemet?? Jag har rensat bort alla tidigare nedladdningar plus alla moddar.
Långsökt men minnesfel kan yttra sig som fel på arkiv samtidigt som windows och spel fungerar mer eller mindre felfritt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Testar nya M37 (USA light, tier VI) sedan igår och fattar inte riktigt skillnaden mellan toppkanonerna?
Jag slutade läsa när jag såg skillnaden i pen, M37 är tier4 spg, T37 heter den nya vagnen.
Citat:
Hade f.ö. en så skön match på Westfield i min GW Tiger P igår (Grovkalibrig, 5 kills) där jag tog ut både en T-54 och en Type 59 i farten (med en jääääävla massa gnäll i chatten efteråt). "
Aimbot, clan turd, cheater..." Allt kom! Sånt är alltid skoj.
Sånt får mig bara att skratta
Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Dom måste ha gjort något denna patchen som gör att det drar en herrans mycket mer kräm av datorn? Min burk låter som ett jävla tröskverk när det drar igång efter patchen och varje "första" match när jag startar spelet har liksom startat innan jag kommit in i spelet, sjukt jobbigt när man är 13 90 och behöver en bra start.

Kan ha varit slump men det gick lite segt för mig inatt men inte i närheten av det du beskriver, kör spelet från ssd så matcherna hade oftats laddats in innan klockan börjar ticka, titta igenom vilka processer som är igång och hårddiskaktiviteten.