Puuh! Lär inte försöka mig på att grinda båda månadens tanks i varje fall, 6-7 timmar tog det sammanlagt och det ska man göra 25 ggr... Uppdragen för KV-220 får läggas ner helt, för en närmast asiatisk grind för en ganska "meh" vagn känns inte värt det lidandet. Det gick klart fortare att rotera runt på 3 tier 10 mediums och göra de uppdragen. Type 62 verkar dessutom vara en klart mer ovanlig och roligare vagn.
Citat:
Ursprungligen postat av
different_trip
Har kollat en del youtube på det och det imponerar inte mig alls faktiskt.
Bättre grafikmotor javisst - men är den dålig för ändamålet i WoT? Nej.
Allt annat ser ut precis som WoT, de jävlarna har fan t.o.m. kopierat UIt rakt av.
https://www.youtube.com/watch?v=UJVn_C-qbeI
Japp, håller med om att det ser väldigt likt ut. Men den delen av WoT gillar jag å andra sidan, snabba arkadstrider med explosiv action och inte sitta och beräkna satans skottbanor, vindhastighet och annan skit. RNG, kass balans och språkförbistringar kan de dock få behålla.
Citat:
Ursprungligen postat av
scheele
köpte centurion tidigare men hade glömt bort denna vagn, nu när jag återupptäcker denna i karusellen undrar jag försynt om Gun OQF 17-pdr Gun Mk. VII är något att ha?
17-pundaren är optional så att säga, 20-pundaren måste jag köpa hursomhellst för att gå vidare. Normalt brukar det vara roligt att köpa de där "extrakanonerna", men blev lite fundersam på dess rätt dåliga penetrationsförmåga. Vad säger ni kloka?
Den är klart bättre än stock som ankan säger, körde med den tills jag tröttnade på den låga skadan och penetrationen, köpte guld och låste upp allt, sen var det bara att tuta och köra så att säga. Toppkanonen är den bästa kanonen av alla tier 8 mediums i mitt tycke och tillsammans med ett riktigt bra torn, gör den det till en fantastisk "hulldown" maskin.