Citat:
Instämmer i vad Bear skriver. Har sålt alla kineser (även 112:an) utom vässlan (WZ-111 tier IX) för jag fick damp på deras fruktansvärda GD och oförmåga att sätta skotten. Kineslinjen måste ha spelets värsta träffsäkerhet/RNG-alla kategorier och premiumtanksen är ju som sagt inte direkt grädda av sin tier. FCM 50t tyckte jag däremot var riktigt rolig. Det tog ett tag att komma in i den men efter ett tag gav den de absolut roligaste matcherna av premiumtanksen. Däremot upplevde jag det som att det var svårt att kontinuerligt tjäna bra med krediter med den, så efter 500 matcher (50%) rök den också i min stora utrensning före sommaren (med alla andra premiums utom T34 - som jag förvisso också hatar och vill sälja - men den kan man iaf tjäna riktigt bra med krediter med). Men som sagt. Testservern. Alltid lika bra när det gäller att välja. Jag har alltid testat där först innan jag köpt något (inkl mina tior).
Citat:
Ser kul ut!Det här gjorde jag igår: http://www.youtube.com/watch?v=lkpDq7oq4os&sns=em
Citat:
Har också funderat på det men jag har bestämt mig för att köra till Armoured Warfare kommer senare i år. Sen hoppas jag att man kan släppa Wot (om det inte blir radikalt bättre till dess).Fick nåt liknande i fredags men spelade långt fler matcher, hoppades att det skulle vända så småningom, men icke. Sket helt sonika att spela i helgen p.g.a det. Testade lite idag igen med nyinköpta Type 64 (för septemberuppdragen) och förlorade 9/10 första... Funderar på att ge upp spelfanskapet så länge de spottar ur sig skit (hd-taks, HB-battle fiaskot, buggade patcher mm) utan att fixa balansen och en riktig ladderliknande mm.
Från första testkörningen: What impressed me most while I played was how beautiful the CryEngine-driven game looks. World of Tanks certainly can’t compete with Armored Warfare on a visual level; every detail begs to be admired, from the tanks’ dirty treads to the rivets that dot its chassis. http://www.gamespot.com/articles/with-armored-warfare-obsidian-takes-aim-at-world-of-tanks/1100-6418572/
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-08-31 kl. 23:46.
Senast redigerad av Ace Ventura 2014-08-31 kl. 23:46.