2014-04-27, 17:43
  #15601
Medlem
Kapten Kagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XpS06
Om du trycker på "x" så drar du åt handbromsen och du slipper att den börjar svänga

Ah, tack för tipset!
Citera
2014-04-27, 17:50
  #15602
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Minst två AFK vid varje spel. Fantastiskt.

Spelade igår och träffade på en swe. Kul tänkte jag, men när den tillsynes 7 åriga killen började att felstava och tjata om vilken tank som var bäst (förutom hans Löwe) orkade jag inte längre. Tyvärr tyckte han att jag var så cool att han addade mig.

Blev en fet ignore på han resten av kvällen. Synd, tycker man sällan träffar på några.
Citera
2014-04-27, 19:28
  #15603
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Jag har ett input-lag på minst en halv sekund.
Sinnessjukt hög ping eller trådlöst tangentbord?
Citera
2014-04-27, 20:28
  #15604
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBue
https://imagizer.imageshack.us/v2/275x301q50/834/x6fz.jpg

Typ så? Efter 11 matcher, spela en vagn som har ganska låga förväntningar på sig vad gäller spots, skada, frags och lite sånt så får du hög wn8. Här spelade jag 11 matcher i Leopard 1 men torskade 6 av dem.

Jag ska till arsenalen den 17e i vart fall.
http://worldoftanks.eu/en/news/community/swedish-event-170514/


Cheers,
EJ

Tack EJ! När ska du ta mig under ina vingar och ge mig bättre stats?

Då borde T-43 vara idealisk för det där.
Citera
2014-04-27, 20:38
  #15605
Medlem
Kapten Kagges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Sinnessjukt hög ping eller trådlöst tangentbord?

Ingetdera. Billigt tangentbord visserligen men det borde ju inte göra nån skillnad. Min ping brukar ligga på 50-70 ms
Citera
2014-04-27, 23:06
  #15606
Medlem
xyklopfs avatar
Och nu har WG enginefire/oneshot special weekend event känns det som. Tillbaka i ett horribelt no win streak. Spelar ingen roll vilken tier man kör, så fort nått dyker upp på minimappen så dör man en sekund senare. Camo/binos verkar inte funka alls och kvalitén på medspelarna är......mindre bra.

Hur kan så många i match efter match ha 0 exp???
Citera
2014-04-28, 00:06
  #15607
Moderator
Arne.Ankas avatar
Fick drygt 3300 poäng WN8 med T82, hur bra är det?
Vad är medel WN8?
Citera
2014-04-28, 00:12
  #15608
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Fick drygt 3300 poäng WN8 med T82, hur bra är det?
Vad är medel WN8?
Det är unicum nivå.
Runt 1200 är väl average/medel
Citera
2014-04-28, 00:33
  #15609
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
Det är unicum nivå.
Runt 1200 är väl average/medel
fick nästan 4000 med hetzer och 1900 med borsig i matcher jag tyckte gick halvtaskigt.
Citera
2014-04-28, 01:28
  #15610
Medlem
xyklopfs avatar
Jaha...MYCKET skum match nu med vk4502A.

Var lägst i laget, en tier 10 match, INGEN gjorde något förrens jag rörde mig...hmmm....

Tog kanske 2-3 minuter max så brann hela laget. Jag var den ENDE i laget som sköt tillbaka och orsakade skada.
De andra bara skratta i chatten och tyckte det var roligt att förlora så fort.

Jag repeterar: va f-n har hänt med spelet/spelarna? Alla dessa trollspelare, afk´s, teamkillers och sånt??!!

Eller har WG bara tröttnat på allt och VILL att folk ska tappa intresset för spelet?

edit: körde en tiger p match direkt efter och plötsligt var viewrangen inte ens 10 meter.

Spelet är f-n i mig riggat!!!

edit 2: campa en hel match i en T7 "bara för att kolla". Hade näst mest exp...
__________________
Senast redigerad av xyklopf 2014-04-28 kl. 02:10.
Citera
2014-04-28, 08:57
  #15611
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Någon mer som upplevt att t10 just kräver mycket mer tålamod även om själva spelarkvaliten annars är densamma. Det gälelr bara att själv ha mer tålamod och långsamt mala ner motståndet.

Det är min erfarenhet också av T10, man behöver mer tålamod eftersom spelare är betydligt försiktigare pga dels hur mycket skada allt gör samt repaircost. (Där det senare är ett ickeproblem som drabbar fattiga).
Borde för övrigt skaffa en Tier10 medium, har bara arty, TD och en heavy och hade velat ha något mer rörligt som passar min spelstil bättre.

För övrigt vet jag varför du statpaddar WN8 i light tanks.
http://wotlabs.net/na/wnTable
Seriöst, 864 i average damage för en T71. Det är mindre än ett clip.
WN8 är verkligen en stat som välbalanserad och inte alls går att optimera mot.
Citera
2014-04-28, 10:34
  #15612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Jaha...MYCKET skum match nu med vk4502A.

Var lägst i laget, en tier 10 match, INGEN gjorde något förrens jag rörde mig...hmmm....

Tog kanske 2-3 minuter max så brann hela laget. Jag var den ENDE i laget som sköt tillbaka och orsakade skada.
De andra bara skratta i chatten och tyckte det var roligt att förlora så fort.

Jag repeterar: va f-n har hänt med spelet/spelarna? Alla dessa trollspelare, afk´s, teamkillers och sånt??!!

Eller har WG bara tröttnat på allt och VILL att folk ska tappa intresset för spelet?

edit: körde en tiger p match direkt efter och plötsligt var viewrangen inte ens 10 meter.

Spelet är f-n i mig riggat!!!

edit 2: campa en hel match i en T7 "bara för att kolla". Hade näst mest exp...

Du gnäller i varenda inlägg här i tråden. Dagens generation är bortcurlade och otroligt själviska och man kan inte göra åt det. Du får spela för dig själv, förlita aldrig på andra och tänk på dig själv och ha roligt istället vara bitter för du fick inget hjälp av andra i laget. Så fort du inser detta desto fortare du kan börja ha roligt när du lirar WoT randoms.

Blir sällan frustrerad när jag lirar wot, om jag dör så dör jag och lär mig av detta och förbättra mig till nästa gång.

Jag anser mig har nått "endgame" i WoT när jag har skaffat mig mina tigrer vilket var mitt mål när jag började WoT förra månad och jag fokuserar mig på att lira och ha kul, behöver aldrig stressa mig genom skit-tanksen för nå 10tiers. Du kan tänka så som mig. Ses ingame!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in