Jaha...MYCKET skum match nu med vk4502A.
Var lägst i laget, en tier 10 match, INGEN gjorde något förrens jag rörde mig...hmmm....
Tog kanske 2-3 minuter max så brann hela laget. Jag var den ENDE i laget som sköt tillbaka och orsakade skada.
De andra bara skratta i chatten och tyckte det var roligt att förlora så fort.
Jag repeterar: va f-n har hänt med spelet/spelarna? Alla dessa trollspelare, afk´s, teamkillers och sånt??!!
Eller har WG bara tröttnat på allt och VILL att folk ska tappa intresset för spelet?
edit: körde en tiger p match direkt efter och plötsligt var viewrangen inte ens 10 meter.
Spelet är f-n i mig riggat!!!
edit 2: campa en hel match i en T7 "bara för att kolla". Hade näst mest exp...