Citat:
Säger inte att du har fel, har spelat och vunnit den banan utan att ta kullen ett antal gånger, de gånger har laget helt sonika kommit överens om att vänta i skogen nedanför (utom några siemka förstås) och sedan faktiskt skjutit skiten ur dem när de kommit över krönet.
Jag har spelat Malinovka så många gånger att jag vunnit och förlorat den på otaliga sätt.
Kullen är det enklaste sättet att kontrollera matchen eftersom man därifrån kan spotta en stor del av kartan och man får ett informationsövertag. Det är därför jag säger att kullen är viktigaste punkten att kontrollera på Malinovka.
Sen kan man vinna på olika sätt, en gång såg jag att motståndarelaget sände majoriteten av sina tanks upp till kullen och tog den. När jag insåg att basen var obevakad sa jag till resten av mitt lag att storma över fältet medan vi höll så länge som möjligt på kullen, vilket ledde till att vi vann genom Fast Cap.
Citat:
Tjaaaaa... Svårt att beskriva, jag gör "alltid" min beskärda del utav skada ganska så tidigt i gamen, lyckas jag överleva de mest intensiva striderna, det är ju då man börjar plocka skada utöver det normala. Dör jag - säg, 7-8 minuter efter gamet och det fortsätter 6 minuter till så är jag fortfarande i topp 3 med mest skada och/eller XP.
Det är sällan jag gör mycket skada på röda laget efter att blivit förlusten är uppenbar, för jag brukar helt enkelt ge upp för att få min vagn tillbaka offrar mig och sen Alt+tab ner på skrivbordet och läser lite på nätet.
Lindrar pinan på så sätt för mig iaf.
Att campa med dessa eller spotta åt dem gör inte att vi kan vända förlusten till vinst. Det kan på sin höjd bli lite mer utdraget.
Man får helt enkelt inte chansen att prestera.
Det är sällan jag gör mycket skada på röda laget efter att blivit förlusten är uppenbar, för jag brukar helt enkelt ge upp för att få min vagn tillbaka offrar mig och sen Alt+tab ner på skrivbordet och läser lite på nätet.
Lindrar pinan på så sätt för mig iaf.
Att campa med dessa eller spotta åt dem gör inte att vi kan vända förlusten till vinst. Det kan på sin höjd bli lite mer utdraget.
Man får helt enkelt inte chansen att prestera.
Som det låter så översträcker du dig själv tidigt i matchen och blir utslagen efter att ha gjort en hel del skada. Eftersom du gör skada är du automatiskt bättre än större delen av ditt lag. Jag gissar också på att du försöker pusha mycket eftersom du har blivit frustrerad över dina lagkamraters oförmåga. Ditt problem verkar vara att du försöker göra allt själv? Vilka Tier9/10 kör du?
Kör du XVM? Annars borde du göra det för att få en känsla vilka i ditt lag som är komplett inkompetenta och som du inte kan lita på att de gör något smart. Har man 40-45% (inte illa ment) i global + tier 10 tank WR är den spelaren en börda för sitt lag som inte kommer bidra till något.
Som jag försöker spela nuförtiden är att inte sätta mig i positioner som jag inte kan ta mig ifrån, jag försöker låta mina medspelare gå först för att veta vad jag möter. Även om en hel del campar, så är det sällan hela laget som gör det. Tier10 matcher innebär också mycket mer försiktigt spel eftersom man vill spara HP och det är mycket som orsakar massiv skada. Försiktigt spel är skilt från campande även om det kan verka likt.
)?
r.