Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-23, 21:15
  #1
Medlem
Kör på Testo E och Tren E nu och är inne på 4e veckan.
Är väldigt nöjd med Trenbolanen och planeringen är att köra på den i ca 12 - 22 veckor, men jag får inte fram någon bra information om hur länge den ska användas för bästa resultat.
När jag kollar på kurraporter så kör folk i ca 6 veckor.

Hur är det egentligen? Tar kroppen för mycket stryk om man kör på under en längre tid pga av dess starka androgena effekter, eller kan jag fortsätta till 22 veckor?

Kör nu:
Testo E 500mg e5d
Tren E 200mg e5d
HCG 250iu e5d IM från DP (Tyckte det var konstigt att det var IM men det står så på paketet)

Tänkte även slänga in Masteron, alt Proviron i slutet av kuren.

Tacksam för alla typer av svar.
Citera
2010-07-23, 21:22
  #2
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svk
Kör på Testo E och Tren E nu och är inne på 4e veckan.
Är väldigt nöjd med Trenbolanen och planeringen är att köra på den i ca 12 - 22 veckor, men jag får inte fram någon bra information om hur länge den ska användas för bästa resultat.
När jag kollar på kurraporter så kör folk i ca 6 veckor.

Hur är det egentligen? Tar kroppen för mycket stryk om man kör på under en längre tid pga av dess starka androgena effekter, eller kan jag fortsätta till 22 veckor?

Kör nu:
Testo E 500mg e5d
Tren E 200mg e5d
HCG 250iu e5d IM från DP (Tyckte det var konstigt att det var IM men det står så på paketet)

Tänkte även slänga in Masteron, alt Proviron i slutet av kuren.

Tacksam för alla typer av svar.


Var står det i en kurrapport att någon kört tren E i 6 veckor? Är det inte tren a du tänker på nu? Jag tycker du ska köra minst 12 veckor och sen får du väl känna själv när du tycker det är läge att gå av. Men kör testo längre än vad du kör tren iaf..
Citera
2010-07-23, 21:28
  #3
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Var står det i en kurrapport att någon kört tren E i 6 veckor? Är det inte tren a du tänker på nu? Jag tycker du ska köra minst 12 veckor och sen får du väl känna själv när du tycker det är läge att gå av. Men kör testo längre än vad du kör tren iaf..


Håller med... ta även ett test på njurar o lever o kolesterol i mitten av kuren.. är värdena bra.. kör på.

Mvh
Citera
2010-07-23, 21:43
  #4
Medlem
Jo Tren A har jag sett och förstår varför men jag har inte sett någon köra tren E under längre tid heller.

Har planerat att göra njur och blodtryckskoll men kommer nog göra en större undersökning på sammagång istället för att det var ett par år sen sist.

Men då hostar jag på i 22 veckor tack för hjälpen!
Citera
2010-07-23, 21:51
  #5
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svk
Jo Tren A har jag sett och förstår varför men jag har inte sett någon köra tren E under längre tid heller.

Har planerat att göra njur och blodtryckskoll men kommer nog göra en större undersökning på sammagång istället för att det var ett par år sen sist.

Men då hostar jag på i 22 veckor tack för hjälpen!



Ville gärna tipsa även om att äta tistel om du inte redan gör det..

mvh
Citera
2010-07-23, 22:10
  #6
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Håller med... ta även ett test på njurar o lever o kolesterol i mitten av kuren.. är värdena bra.. kör på.

Mvh


Ja det tycker jag också.. Är inte speciellt jobbigt egentligen att bara ringa din läkare och boka in en tid. Går snabbt och är värt besväret!


Ts: är det 22 veckor du ska ligga på tren? Kör iaf 3 veckor extra på testo också.. Sen kan du som heavy säger köra maria T eller Liv 52.

Lycka till!
Citera
2010-07-23, 22:44
  #7
Avstängd
OT - Har ni märkt av att det tar mkt stryk på levern?
Citera
2010-07-23, 22:55
  #8
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felonz
OT - Har ni märkt av att det tar mkt stryk på levern?


tren är lurig... ja mår skit på tren... stinker gifter.. blää.. fick inflammation i levern när ja börja med tren.. men hade även massa andra faktorer inblandade så kan ej säga med säkerhet att det bara va tren .. men att det är starkt för kroppen kan vi alla va enade om.

mvh
Citera
2010-07-24, 02:11
  #9
Medlem
Svamppps avatar
Det är väl njurarna som tar stryk av tren och inte levern?
Citera
2010-07-24, 03:15
  #10
Avstängd
Ah okej, menade njurarna. Men nu fick jag också reda på att det tar mkt stryk på levern.
Ska avstå från tren och köra winstrol istället.

MVH
Citera
2010-07-24, 05:34
  #11
Medlem
Jag brukar få taskiga njurvärden på tren när jag legat på ett tag. Tren E är ju den långa estern, så den är meningslös att köra i 6v bara, men på mig tappar det effekt någonstans mellan 8-12v och då byter jag det mot något annat prepp i stället, så tar det ny fart. testo hela vägen i botten såklart

Mycket vatten och mineraler bara
Citera
2010-07-24, 07:04
  #12
Medlem
Angående hcg så har jsg aldrig sett IM på det, alltid subq.

Tren e kommer jag köra 10v och utvärdera.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback