Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-24, 15:40
  #13
Medlem
Niekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessfjolla
Angående hcg så har jsg aldrig sett IM på det, alltid subq.

Tren e kommer jag köra 10v och utvärdera.

Ganska vanligt angående HCG,Man kan köra både,Det spelar ingen större roll,Men jag brukar oftast köra subq.


Jag brukar ligga på Tren E i 16 veckor,På slutet börjar jag lukta lite ammoniak och får lite problem med svettningar,Annars Är Tren E utmärkt,Iaf på mig jag är en av dem som har tur med Tren.

Föredrar dock Tren A.
Citera
2010-07-24, 19:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nieko
Ganska vanligt angående HCG,Man kan köra både,Det spelar ingen större roll,Men jag brukar oftast köra subq.


Jag brukar ligga på Tren E i 16 veckor,På slutet börjar jag lukta lite ammoniak och får lite problem med svettningar,Annars Är Tren E utmärkt,Iaf på mig jag är en av dem som har tur med Tren.

Föredrar dock Tren A.


Ofta, jag kan påstå ofta när man börjar lukta amoniak, är det dags att höjja näringsintaget ett snäpp. Höj fett, protte och kolisar, så brukar det bli bra och framförallt ge mer resultat i träningen öka även mineralintaget och då med lite extra kol på kalium.
Natrium brukar man få i sig lagom hur man än äter
Citera
2010-07-24, 19:35
  #15
Medlem
Niekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Ofta, jag kan påstå ofta när man börjar lukta amoniak, är det dags att höjja näringsintaget ett snäpp. Höj fett, protte och kolisar, så brukar det bli bra och framförallt ge mer resultat i träningen öka även mineralintaget och då med lite extra kol på kalium.
Natrium brukar man få i sig lagom hur man än äter

Jo asså det är ju inte så att man stinker direkt,Ska testa höja mineral intaget och Kalium på min uppkommande kur,Har slarvat rätt mycke med det.
Dock är jag en Kolhydrats junkie och håller mig på rätt lågt bf,+ jag är varmbloodad så svettas rätt mycke specciellt på sommaren och det är då jag märker av det,Inte på vintrarna dock,Men som du säger så ska jag testa och se om det blir bättre.
Citera
2010-07-24, 20:16
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nieko
Jo asså det är ju inte så att man stinker direkt,Ska testa höja mineral intaget och Kalium på min uppkommande kur,Har slarvat rätt mycke med det.
Dock är jag en Kolhydrats junkie och håller mig på rätt lågt bf,+ jag är varmbloodad så svettas rätt mycke specciellt på sommaren och det är då jag märker av det,Inte på vintrarna dock,Men som du säger så ska jag testa och se om det blir bättre.

Låter lite som vid ketosis med aceton lukten...
Citera
2010-07-25, 17:41
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessfjolla
Angående hcg så har jag aldrig sett IM på det, alltid subq.

Tren e kommer jag köra 10v och utvärdera.

Nej precis jag tänkte samma sak, men det står klart och tydligt på förpackningen "via intramuscular"

HCG-lepori 2500


Jag trivs väldigt bra med tren kuren, svettas som ett as då jag aldrig annars gör det, inte ens på sommaren och har i stortsett aldrig nånsin fått lökringar.
Nu plaskar det om mig när jag tränar.

Fick gynokänningar i igår så sätter in nolva nu.
Är väldigt benägen till det har fått det varje kur, både från EQ och oxar.
Jag fick det även 2 veckor efter avbruten winstrolkur som varade i ca två veckor. Fick extremt dålig självkänsla, kuken gav upp och allt bara sög så jag slutade med dem.
Fina styrkeökningar dock, ska lägga in med testo nästa gång.
Citera
2010-07-25, 19:11
  #18
Medlem
LillaFluffs avatar
Har förvisso knappt kört tren E, dock när jag körde tren för några år sedan tren a och tren hex (lite tren e men fick bättre resultat av hex) så låg jag på dom i ca 20 månader. tror att njurarna tog lite stryk emot slutet pga allmänt dåligt leverne.

Låg på mellan 760-1200 mg tren i veckan under den tiden utan större komplikationer så, det är bara att köra på..
Citera
2010-09-11, 23:31
  #19
Medlem
Zeke84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaFluff
Har förvisso knappt kört tren E, dock när jag körde tren för några år sedan tren a och tren hex (lite tren e men fick bättre resultat av hex) så låg jag på dom i ca 20 månader. tror att njurarna tog lite stryk emot slutet pga allmänt dåligt leverne.

Låg på mellan 760-1200 mg tren i veckan under den tiden utan större komplikationer så, det är bara att köra på..


hahaha vafan..
Citera
2010-09-12, 02:29
  #20
Medlem
superhustlers avatar
En fråga till svk .

VAd har du fått för ökningar på dem doserna?
Citera
2010-09-17, 08:24
  #21
Medlem
dannemeks avatar
tjena tänkte höra om nån av er har fårt nåra smärtor i njurpartierna av tren, e inne på dag 30 i min testo E 250mg och tern E 30mg var 5e, vad ja kan göra åt det har inte riktigt sköt mitt vattenintag
Citera
2010-09-17, 10:22
  #22
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannemek
tjena tänkte höra om nån av er har fårt nåra smärtor i njurpartierna av tren, e inne på dag 30 i min testo E 250mg och tern E 30mg var 5e, vad ja kan göra åt det har inte riktigt sköt mitt vattenintag
du missa en nolla på trenet va?
Citera
2010-09-17, 13:14
  #23
Medlem
dannemeks avatar
aa det gjorde ja visst
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback