2010-10-22, 23:12
Medlem
Sombreromannens avatar
Asså grabbar, ni kommer garanterat att träffa folk där. Sjukt mycket folk, du kommer antaligen att hitta någon på dansgolvet fall inte redan i kön.. Folk är redan så packade och påtända så de kommer välkomna er till gänget
Citera
2010-10-23, 02:26
Medlem
Skuums avatar
För er som inte bokat biljetter ner ännu så är det bara att boka!

Och om någon åker från Stockholm på fredagen, så kan denna säga till så kan vi glida med tåget ner.

Och folk lär man träffa självklart, man går inte dit och sitter i ett bås direkt
Citera
2010-10-23, 13:46
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyja
Vet precis hur du känner ..
Vill me sjukt mkt, om d e ngn som missat d

Trodde att vi hade en deal om att du skulle åka?
Citera
2010-10-23, 13:48
Medlem
Måste erkänna att årets tema sög .. var nere i amsterdam o de var lite utav en bevikelse om man jamför med förra året. Hoppas Fredde lirar bra =)
Citera
2010-10-23, 14:07
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffEEE
Haha det låter ju finemang! Ni är båda varmt välkomna till mig, ger dock inte ut min adress här på Flashback av div. anledningar, vi får lösa det på annan väg

Jag delar din syn på detta! En liten fråga bara, hur fasen ska vi finna varandra där inne bland 35 000 andra snygga människor?
Och självklart är det bara snygga människor i den här tråden, fula människor går inte på Sensation

Haha, vi får hitta tid och plats för oss FB:are. Typ kl 21 vid toaletterna eller något
Citera
2010-10-23, 14:31
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkepikke
Måste erkänna att årets tema sög .. var nere i amsterdam o de var lite utav en bevikelse om man jamför med förra året. Hoppas Fredde lirar bra =)

Tycker att temat ser ut att vara i klass med "Ocean of White", dvs grymt fräckt. Förra årets "Wicked Wonderland" var däremot ingen hit. Där var mest en massa tv-skärmar och dansare. Dock var det ganska maffigt när vingarna vecklades ut!

Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Haha, vi får hitta tid och plats för oss FB:are. Typ kl 21 vid toaletterna eller något

Känns som om folk kommer glömma tiden så står man där ensam och övergiven

Annars kan ni ju alltid hålla utkik efter någon med blå/rosa ljusstavar på läktaren när Sensation drar igång. Har han dessutom vita linser och bara ser sensationellt bra ut så vet ni att ni har hittat enrundfyrkant
Citera
2010-10-23, 14:41
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Tycker att temat ser ut att vara i klass med "Ocean of White", dvs grymt fräckt. Förra årets "Wicked Wonderland" var däremot ingen hit. Där var mest en massa tv-skärmar och dansare. Dock var det ganska maffigt när vingarna vecklades ut!

Känns som om folk kommer glömma tiden så står man där ensam och övergiven

Annars kan ni ju alltid hålla utkik efter någon med blå/rosa ljusstavar på läktaren när Sensation drar igång. Har han dessutom vita linser och bara ser sensationellt bra ut så vet ni att ni har hittat enrundfyrkant

japp håller med dig. Tror Celebrate life kommer vara bättre än WW. Missade tyvärr Ocean of white. Jag skulle dit men fick bukspottkörtelinfektion.

Annars så möts vi bara på tåget till Parken.
För det där med tidsperspektiv har du jävligt rätt i. Men förra året var jag rätt så mycket vid toaletterna och tittade på människor.
Citera
2010-10-23, 15:19
Medlem
Skuums avatar
Citat:

kör också på vita linser, =D.
kommer bli awesome!
Citera
2010-10-23, 16:38
Bannlyst
Okej ska vi säga klockan 10 uppe i DJ båset? haha ne men ni som har erfarenhet får ju styra upp någon mötesplats! Eller så tar vi o ses på en o samma spot på läktaren när de drar igång som enrundfyrkant föreslog? De måste ju finnas sektioner eller något speciellt på läktarna som riktlinjer!? Ta med en skylt med FB katten någon
Citera
2010-10-23, 17:01
Medlem
Gicka666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foax
Ta med en skylt med FB katten någon

Om jag kommer ihåg det så fixar jag det!
Citera
2010-10-23, 17:54
Medlem
Eyjas avatar
Citat:
Trodde att vi hade en deal om att du skulle åka?

Mmmm, men är fortfarande lite tveksam på å åka helt själv
Men ska d definitiva beslutet när lönen kommer. Måste verkligen kolla så jag har kulor.
Men förvarnade min mor om att jag ev. inte kommer vara hemma på 30års dagen
Citera
2010-10-23, 18:11
Medlem
ujnes avatar
Nu jävlar är det inte långt kvar! Är så sjukt taggad nu!!!! Vi är ett gäng på minst 6 pers som drar. Detta kommer bli så jäkla legendariskt.

Jag tror allt kommer bli bättre än fjolåret. Speciellt showen. Wicked Wonderland var lite av en besvikelse, dålig ljusshow och en massa irriterande dansmoment. Inte för att det spelade nån roll i tillståndet jag befann mig i då men när man rullar vill man höra stabilt monotomt tugg och inte se nån medioker dans Även lineupen är bättre, mycket techigt och det är ju inget som slår riktigt skön tech-house. Det blir mer raveigt helt enkelt.

Hoppas bara man får tag på bra E där inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in