2010-11-09, 15:32
Medlem
Matrices avatar
Det är nu jag börjar känna pirret i magen asså

börjar bli riktigt taggad inför helgen.

Hoppas på en grym helg för alla och mycket skön musik och dans
Citera
2010-11-09, 16:06
Medlem
gabbamanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Jag vet allt ja!
Jo att träffa flashbackare kan du förvänta dig om du under den såkallade megamixen (bör vara vid runt 9-10tiden) kommer till B-läktaren

Kommer ta upp det här lite senare i veckan när man vet exakt hur megamixen ligger i schemat!

Det krävs ingen VIP-biljett för att komma in på B-läktaren antar jag? Första gången för mig. DET BÖRJAR NÄRMA SIG!

Måste börja planera vad man ska ha på sig nu också. Leta vita kläder.
Citera
2010-11-09, 16:36
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabbamane
Det krävs ingen VIP-biljett för att komma in på B-läktaren antar jag? Första gången för mig. DET BÖRJAR NÄRMA SIG!

Måste börja planera vad man ska ha på sig nu också. Leta vita kläder.

Nej som jag förstått det så krävs det bara en regular-biljett för att komma in på den läktaren. Trist om det inte stämmer
Var typ inget folk på varken B- eller D-läktaren förra året, så det ska inte vara något problem att hitta varandra.
Citera
2010-11-09, 16:55
Medlem
BRÖL har blivit krasslig sen helgen och bristande sömn. Går på den mest extrema hälsokur pga detta för att bli frisk tills lördag. Gött otaggad man blev när man vaknade i morse med en igentäppt svalg/näsa och en hosta utan dess like
Men jag ger mig fan inte, SKA bli frisk tills lördag!

Edit: tydligen blir det bättre när man har vätska i munnen, så jag får väl se till att ha ett konstant flöde under kvällen.
Senast redigerad av feffEEE 2010-11-09 kl. 17:45.
Citera
2010-11-09, 18:29
Medlem
Peddojannes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=vaZiN5IcU8w&p=A2C7C723F17F77A2&feature=BF& index=40&shuffle=21074

Hoppas på den klassikern
Citera
2010-11-09, 18:34
Medlem
Jacobellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peddojanne
http://www.youtube.com/watch?v=vaZiN5IcU8w&p=A2C7C723F17F77A2&feature=BF& index=40&shuffle=21074

Hoppas på den klassikern

Det kan du nog glömma, det var ju trance?
Citera
2010-11-09, 18:49
Medlem
Sombreromannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pernil90
Det börjar dra ihop sig! När ska man åka till CPH tycker ni? Bor i Lund så det är ganska nära.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Själv bor jag i Kristianstad men man vill väl sikta in sig på att vara i CPH vid 12-13 tiden på lördagen.
Dricka och äta gott innan man stormar parken.

Tänker göra exakt likadant. Dra in vid 13 tiden, dricka sig lagom onykter och käka något gott. Kommer antagligen vara fullt med folk runt om i CPH som med ska dit, plus det ska vara någon officiell sensation förkrök bar, någon länkade tidigare till FB eventet.
Citera
2010-11-09, 18:51
Medlem
Sombreromannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffEEE
BRÖL har blivit krasslig sen helgen och bristande sömn. Går på den mest extrema hälsokur pga detta för att bli frisk tills lördag. Gött otaggad man blev när man vaknade i morse med en igentäppt svalg/näsa och en hosta utan dess like

Edit: tydligen blir det bättre när man har vätska i munnen, så jag får väl se till att ha ett konstant flöde under kvällen.

JAG HAR SAMMA PROBLEM!

Blivit förkyld och känner mig krasslig i halsen. Blir en extrem kur av att ta det lugnt, klä sig överdrivet varmt, dricka te med honung och tugga halstabletter!

Katastrof fall man skulle bli sjuk..
Citera
2010-11-09, 19:03
Medlem
BrianGriffins avatar
Fan va orolig jag är!
Biljetterna ifrån billetlugen skickades idag (trodde dom skulle skicka dem igår), beställde därifrån i fredagskväll. Hoppas det går fint nu med posten, så jag får dem på torsdag/fredag.

!#&%@¤!!!1
Citera
2010-11-09, 19:07
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Jag vet allt ja!
Jo att träffa flashbackare kan du förvänta dig om du under den såkallade megamixen (bör vara vid runt 9-10tiden) kommer till B-läktaren

Du ska nästan tacka mig ju.
Citera
2010-11-09, 19:14
Medlem
ujnes avatar
Försök inte att sno åt er äran av flashbackträffens location!

Nu vill jag verkligen veta spelschemat!

Citera
2010-11-09, 19:25
Medlem
Eyjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feffEEE

Citat:
Ursprungligen postat av Sombreromannen
JAG HAR SAMMA PROBLEM!

Blivit förkyld och känner mig krasslig i halsen. Blir en extrem kur av att ta det lugnt, klä sig överdrivet varmt, dricka te med honung och tugga halstabletter!

Katastrof fall man skulle bli sjuk..

Ni får gurgla jod, Nyodex flera ggr om dagen. Så lovar jag att ni blir bättre i era halsar. Känns redan bättre efter första gången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in