2010-10-17, 16:26
Medlem
Amsterdaims avatar
Lägger upp lite peppmusik... Haft den sen innan förra årets sensation Inte så där jättebra i början men det blir bättre

http://dl.dropbox.com/u/9985759/DjFroggy%20-%20Commercial%20House%20Sensation%20White.mp3
Citera
2010-10-17, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Lägger upp lite peppmusik... Haft den sen innan förra årets sensation Inte så där jättebra i början men det blir bättre

http://dl.dropbox.com/u/9985759/DjFroggy%20-%20Commercial%20House%20Sensation%20White.mp3

Länken funkar inte för mig , är det något fel i länken eller är datorn knas?, nu är substanserna för sensation fixade iaf, kommer bli helt galet!
Citera
2010-10-17, 18:23
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zene
Länken funkar inte för mig , är det något fel i länken eller är datorn knas?, nu är substanserna för sensation fixade iaf, kommer bli helt galet!

Vad tror du om att ta med 4-MEC som backup? Skulle det kunna vara ett bra alternativ om man mot förmodan inte skulle hitta några varor inne på Sensation?
Citera
2010-10-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Vad tror du om att ta med 4-MEC som backup? Skulle det kunna vara ett bra alternativ om man mot förmodan inte skulle hitta några varor inne på Sensation?

kör isf på 4-mec + 4-emc , är en fin kombo, tror du kommer hitta varor på sensation, men ta med dig lite 4-mec + 4-emc som backup så du slipper vara helt utan om du inte hittar något
Citera
2010-10-17, 18:59
Medlem
Citat:

Jag själv kommer köra på 1lapp syra + e + runt 30-50mg 4-ho-met, samt meph , det är tanken iaf!, kommer bli galet!

Edit: Kommer givetvis dricka alkohol också
Citera
2010-10-17, 20:33
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:

Det ska funka
Vad för substanser?

Citat:

Hmm. Jag hoppas innerligt att jag hittar. Annars har jag en snubbe med tydligen bra superrent mdma. Men jag vill inte ha 1g, vill bara ha en liten dos för natten
Citera
2010-10-17, 20:40
Medlem
Citat:
Det ska funka
Vad för substanser?

Hmm. Jag hoppas innerligt att jag hittar. Annars har jag en snubbe med tydligen bra superrent mdma. Men jag vill inte ha 1g, vill bara ha en liten dos för natten

Skrev substanserna precis över dig amsterdaim, förresten så ska jag gapa amsterdaim till alla tjejer jag ser i vitt, kan inte vara så många?

Edit: Länken funkar fortfarnde inte
Citera
2010-10-17, 20:53
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:

Hade du skrivit den där meningen i drogforumet så hade du nu haft 100 nya PMs

Nä 1 g är lite väl saftigt för en person under en kväll. Hade dock aldrig sagt nä till runt 300mg, så lite avundsjuk är man allt på dig.
Men varför styr du inte upp här hemma då och tar med dig? Då slipper du allt letande och kan koppla av!
Citera
2010-10-17, 21:07
Medlem
Citat:

Nä 1 g är lite väl saftigt för en person under en kväll. Hade dock aldrig sagt nä till runt 300mg, så lite avundsjuk är man allt på dig.
Men varför styr du inte upp här hemma då och tar med dig? Då slipper du allt letande och kan koppla av!

Håller med enrundfyrkant, är härligt att ha allt uppstyrt före, och vill du inte ha hela grammet är det garanterat inte svårt att sälja iväg det du inte vil ha därnere, om du nu vill göra det
Citera
2010-10-17, 21:40
Medlem
Skuums avatar
Citat:

Skön låt! Jävligt skönt att den är såpass lång också!!
Citera
2010-10-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuum

Nu funkade äntligen länken , skön låt! tack amsterdaim du fick mig att bli ännu mer taggad
Citera
2010-10-17, 21:50
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:

Hmm. 300 mg/person.. är det en dos då? För jag har ingen aning om hur mycket det var jag fick på sensation förutom att det var i en kapsel. Ja jag vill väldigt gärna hitta bra mdma/e här faktiskt, men problemet är ju att jag inte vill ha 1g.. måste försöka få tag på honom och övertala honom att lägga in lite fina doser i kapslar... vill inte snorta.. min näsa blöder då

Citat:
Håller med enrundfyrkant, är härligt att ha allt uppstyrt före, och vill du inte ha hela grammet är det garanterat inte svårt att sälja iväg det du inte vil ha därnere, om du nu vill göra det

Mjo jag tänkte det, men jag har ändå inte råd med 1200 nu
Citat:
Ursprungligen postat av Skuum

Japp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in