2010-07-26, 12:53
Medlem
GreatLakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanColeman
Börjar bli? Den har väl spårat ur flertalet ggr redan?

Jag tycker hela tråden suger, men vad hjälper det, här är man maktlös...

Anledningen till att tråden finns är ju för att jag tränade så annorlunda mot andra på fb. Jag hade inget och säga till om utan rånades på mina texter, som jag ser det.

ja, de är surt, de var riktigt intressant läsning, men följer man din journal o så känns de som om man ändå kan absorbera en del av ditt träningstänk. För de är matnyttiga grejjer
Citera
2010-07-26, 13:01
Medlem
GreatLakes avatar
[quote=Axon]Jasså?

http://www.youtube.com/watch?v=sqfpTkJ8Qgs

okej, det kanske inte är dunka-dunka, utan mer dunk........dunk. Du smäller ju upp dina peanuts på raka armar hela tiden, varför gör du de?

Det är mycket snack på dig. Har du några filmer/bilder på dig?[/QUOTE]
haha, du börjar låta som Arne Persson, när han läxade upp dig i axelpressdebbaten, haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
http://www.youtube.com/watch?v=kvuk9pmwvCQ

Swing it'!
Citera
2010-07-26, 14:11
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatLake

okej, det kanske inte är dunka-dunka, utan mer dunk........dunk. Du smäller ju upp dina peanuts på raka armar hela tiden, varför gör du de?

Vad får du smäller ifrån? Att jag kör med raka armar (utlåsning) är för att jag måste lära mig låsa ut när jag ska tävla i dips.

Vet du ens vad du ska kritisera eller går du bara på autopilot
Citera
2010-07-26, 14:50
Medlem
GreatLakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Vad får du smäller ifrån? Att jag kör med raka armar (utlåsning) är för att jag måste lära mig låsa ut när jag ska tävla i dips.

Jag är jävligt kritsik till allt du säger. Du byter ju syfte med din träning hela tiden, ena stunden ska du bli stor o tävla i cbb, sen när du får kritik för ditt utförande på din övning, ja då rättfärdigar du det med att nu du ska tävla i dips. Jag menar, satsade du verkligen på athletic fitness för ett år sen?
dra till hälso.info istället det är där du hör hemma!!
Citera
2010-07-26, 15:04
Medlem
different_trips avatar
[quote=GreatLake]
Citat:
Jasså?

http://www.youtube.com/watch?v=sqfpTkJ8Qgs

Det är mycket snack på dig. Har du några filmer/bilder på dig?[/QUOTE]
haha, du börjar låta som Arne Persson, när han läxade upp dig i axelpressdebbaten, haha.

Klart det ska svingas. http://www.youtube.com/watch?v=M69dABYbeME

100 pound dumbbell curl, in your face.
Citera
2010-07-26, 15:12
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:

När du lär dig träna så kommer du inte ha 40 cm i vader längre...
Citera
2010-07-26, 15:22
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreatLake
Jag är jävligt kritsik till allt du säger. Du byter ju syfte med din träning hela tiden, ena stunden ska du bli stor o tävla i cbb, sen när du får kritik för ditt utförande på din övning, ja då rättfärdigar du det med att nu du ska tävla i dips. Jag menar, satsade du verkligen på athletic fitness för ett år sen?
Vem har sagt att jag inte kommer tävla i CBB i vinter? Har du någon info som inte jag har eller?

Dra igen snattran lite, det glappar väl mycket på dig om vad du tror, tycker och anser.
Senast redigerad av Axon 2010-07-26 kl. 15:25.
Citera
2010-07-26, 15:23
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
När du lär dig träna så kommer du inte ha 40 cm i vader längre...
Nej jag glömde det.

Jag kommer ju väga 105kg knallhård utan steroider och tävla mot tungviktarna i Sverige...
Citera
2010-07-26, 15:40
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Nej jag glömde det.

Jag kommer ju väga 105kg knallhård utan steroider och tävla mot tungviktarna i Sverige...

Jo för att säga att du är färdigväxt och inte kan bli grövre när du har vacuum i vissa muskler såsom 40 cm i vader. Det är ju tragiskt.
Citera
2010-07-26, 15:45
Medlem
Axons avatar
Citat:
Jo för att säga att du är färdigväxt och inte kan bli grövre när du har vacuum i vissa muskler såsom 40 cm i vader. Det är ju tragiskt.
Säger den anonyma stackaren som inte ens vågar visa upp sina otränade 65kilon
Citera
2010-07-26, 15:51
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Säger den anonyma stackaren som inte ens vågar visa upp sina otränade 65kilon

Om jag visar bilder som bevisar att jag är större och bättre än dig så skulle du komma med följande argument:

1) jag är dopad
2) jag har fejkat bilderna ( som när du ändrade formatet på dina av "misstag" )

Jag tror dock många här med ett måttband själv kan mäta sina vader och se att 40 cm är ett mått som troligen skvallrar om att man :

1) inte har tränat vader
2) inte kan träna

Slutsatsen bör vara att man inte ska vara så säker på att man nått sitt genetiska max på 184 cm och 85 kg rippad.
Citera
2010-07-26, 16:05
Medlem
Axons avatar
Citat:
Om jag visar bilder
Upp med bilder så får vi se

Varför hänger du så mycket i dopingforumet om du inte har något med doping att göra btw?
Senast redigerad av Axon 2010-07-26 kl. 16:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in