2011-09-04, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Så du visste inte att han gjorde Theo illa? Alla skador han fick då? Detta med en bruten arm, osv. Fattade du verkligen inte att det var han eller hur trodde du att han fick alla skador??

finns de trögare människor??? hade ja sett/märkt/vetat hade ja inte levt med P........
Citera
2011-09-04, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Har du kontakt med Patric fortfarande?

ne men får samtal när han flyttas från antalter!!!! av krim
Citera
2011-09-04, 15:23
Medlem
Om de finns nån som är snäll här, så undrar ja om någon har videoförhören, konstruktionfilmen å bandade förhör. ??? tacksam
Citera
2011-09-04, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saknar
ne men får samtal när han flyttas från antalter!!!! av krim

Jag antar att du gärna vill att en "olycka" ska drabba honom när svinet blir fri.
Citera
2011-09-04, 15:25
Bannlyst
Citat:
Om de finns nån som är snäll här, så undrar ja om någon har videoförhören, konstruktionfilmen å bandade förhör. ??? tacksam

Prova begär ut dem från polismyndigheten. Jag tror att du har rätt att få dem genom att du är målsägande. Ring och prata med polisen och fråga om du har rätt att få det.
Citera
2011-09-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
Jag antar att du gärna vill att en "olycka" ska drabba honom när svinet blir fri.

nämner inget men även en myra kan lista ut de... å ja är inte ensam om de
Citera
2011-09-04, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Prova begär ut dem från polismyndigheten. Jag tror att du har rätt att få dem genom att du är målsägande. Ring och prata med polisen och fråga om du har rätt att få det.

tack så jätte mkt
Citera
2011-09-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cochran
Jag kan inte lägga ut något videoförhör eftersom jag inte har detta extramaterial, vilket du borde förstått om du läst mina inlägg.

Jag anser att ett förhör som återges i dialogform ger mera "upplysningar" till läsaren än en sammanfattning, men det optimala i dessa sammanhang är givetvis möjligheten att både kunna se och lyssna.

Jag baserar mina åsikter betr. detta mord utifrån FUP, TP, tidningsartiklar och uppgifter från de flashbacksanvändare, som har tillgång till DVD:er och CD.

vilka har tillgång till cd å dvd?
Citera
2011-09-04, 20:35
Medlem
Den här styvpappan/gärningsmannen P; Hur fick han det på anstalten?, hur klarar han sig där?, är de andra elaka mot honom? Man hoppas ju att han har det jobbigt.

Hur lever du vidare? Får du stöd av familj och vänner? Går du i terapi/krissamtal?
Citera
2011-09-04, 21:20
Medlem
Zanna/saknad!
Bra svarat på alla inlägg - lugnt och sansat. Som du ser är vi många som känner med dig och förstår din saknad och ditt lidande.
Stor kram till dig
Citera
2011-09-05, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morris53
Zanna/saknad!
Bra svarat på alla inlägg - lugnt och sansat. Som du ser är vi många som känner med dig och förstår din saknad och ditt lidande.
Stor kram till dig

stort tack.... till er andra, det är svårt att inte gå in å läsa vad ni vet om mitt liv, som mkt ni skriver är falskt ha de bra
Citera
2011-09-05, 22:00
Medlem
Citat:
du anar inte... asså fru då vet man de

Vad vet man? Berätta e du snäll vad hon och M visste..........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in