Citat:
Ursprungligen postat av saknar
det är väl klart ja ox gör. men jag lever å de är mig allt riktas mot elr har ja fel? hade ja kunnat vrida tillbaka hade ja önskat att ja såg mellan å kunde rädda honom. eller som ja känner än ida önskar ja att de va ja ist som låg där
Hej!
Har inte själv varit med om ngt liknande men kan förstå att du måste ha ett rent helvete utan din lille son

. Kan ju inte läsa din blogg längre så jag undrar om du driver ngt mot dagis för de gjorde fel som inte anmälde vad de såg och tänkte/kände. De ska ju anmäla direkt till soc om ngt är fel. Då ville du ju inte att de skulle anmäla, men då visste du ju inte heller vad som hände med din son men så här efteråt? Hur tänker du om det nu? MVh