2011-03-20, 11:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
Det har de visst det, både Helge Fossmo och monstret som mördade Helene i Hörby har haft bloggar.
Malexandermördaren har också en blogg - men inte via internet inifrån kåken utan via en person som skriver bloggen på uppdrag från honom. Dvs han skriver och ger det till en person som lägger ut på nätet precis som W.O.A.D skriver.
Kolla gärna själv med KVS om du inte vill tro mig - de har inte tillgång till internet.

Däremot har de besök, möjlighet att ringa godkända personer på sin lediga tid, samt skicka hur många brev de vill med reguljär postgång. De kan således kommunicera med yttervärlden.
Senast redigerad av micro113 2011-03-20 kl. 11:25.
Citera
2011-03-20, 12:05
Medlem
Hur ska man veta att en som inte ens finns i polisregistret ska misshandla ens barn. Han misshandlade dig med stå klar i polisförhöret från utredningen. Han är skinhead, men han är fan ingen mördare. Hur vet du det Zanna när Patric inte äns var med i polisregistret men dödade Theo Då kan han också vara det jo som nog är med i polisregistret. Förvånad att du Zanna inte anser att borde ha anmält att din son for illa när Patric tog honom hårt i armen. Och när han slog och slängde dig i golvet. VARFÖR ZANNA. (ZANNA) jag lever på piller varje dag för att överleva det har du gjort alltid jo för du lider ju av en svårartad AD/HD och enligt utredningarna som BUP/SOC gjort så hade hon inte förmågan att se kopplingen mellan sitt eget handlande och konsekvenserna för Theo. SÅ frångan är hur f*n hon kunde har Theo då va. Nu är du väl glad Zanna du som ville bli känt men nog inte så här va? Alla vet allt om ditt liv nu och vet att du inte kämpar ett skit. Såg theosgrav fy fan som den såg ut hur kan man göra så mot Theo va. Hoppas det kommer fram saker om dig so gör att du blir dömt med .Att man typ ses dig var dag mår man bara illa av anmäl dig själv J**L **
Citera
2011-03-20, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Malexandermördaren har också en blogg - men inte via internet inifrån kåken utan via en person som skriver bloggen på uppdrag från honom. Dvs han skriver och ger det till en person som lägger ut på nätet precis som W.O.A.D skriver.
Kolla gärna själv med KVS om du inte vill tro mig - de har inte tillgång till internet.

Däremot har de besök, möjlighet att ringa godkända personer på sin lediga tid, samt skicka hur många brev de vill med reguljär postgång. De kan således kommunicera med yttervärlden.
Jag tror på er! Min okunskap .
Citera
2011-03-20, 13:09
Medlem
CaliSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Har sent om sider satt mig in i fallet, läst flera timmar i tråden och gått igenom FUP. Men tilläggsprotokollet! Finns det upplagt någonstans? Om inte, kanske någon kan tänka sig lägga upp det? Eller PM:a mig och maila det?

Hej sinfon. Ja, tilläggsprotokollet har lagts ut redan. Se detta inlägget:
https://www.flashback.org/sp26330948
Citera
2011-03-20, 14:19
Medlem
Saters avatar
Zanna Hammarström har skaffat nytt pök, förvisso snäll grabb, 30+
men definitivt inget råämne till familjefar.

http://sv-se.facebook.com/people/Joakim-G%C3%B6ransson/1326309754

Känner han extremnt väl. Skulle bjuda Joakim på födelsedagsfika,
plötsligt var Zanna i telefon och bjöd sig själv! Hon tog illa
upp om hon inte blev bjuden, trots att inte lillnassen
Joakim som vanligtvis har ett flertal pök där han sover ut mellan
festerna, nämnt henne tidigare. Zanna presenterade sig som den
mördade pojkens mor, dessutom tyckte hon det var viktigt att berätta
om en stor gaddning på ryggen. Jag fick verkligen en konstig känsla,
jag hade inte tänkt mig likvaka direkt och inte heller någon ingående
kroppsundersökning.

Var hittar man länkar till FUP och clip somdet skrivits om här?
Citera
2011-03-20, 17:12
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaliSophia
Hej sinfon. Ja, tilläggsprotokollet har lagts ut redan. Se detta inlägget:
https://www.flashback.org/sp26330948

Tusen tack! Och tack till er som PM:ade också.
Citera
2011-03-20, 17:31
Medlem
Saters avatar
Joakim är verkligen en snäll kille, har varit som hans far sedan han
var 3år, nu borde du fatta att det är en fam.rel.

Hans mindre bra sidor för en kvinna som vill ha evig trohet är att
han är van att gå kontaktboken runt medan hon vill ha trohet.

Att han är smygnasse med Hitler på bild i telefon ska fram, jag
hatar när man inte står upp för sin sak, och var på han idag också.
Man kan säga att vi har en ganska rå och rak jargong.

Zanna verkade väldigt trevlig och lättsam, vi talade aldrig om
pojken heller då jag försökte glida in på andra ämnen, det kan
bli fel att vara så intim vid första mötet.

Zanna och jag har båda ADHD, jag märkte att hon såg saker hos
mig som var tydliga drag och sådant är nog svårt att se om man
bara läst om ADHD.

Hon längtar till graven som ligger i Göteborg och tillsammans ska
de snart besöka den, så alla rykten om att hon inte bryr sig om
den är verkligen helt fel.
Citera
2011-03-20, 18:05
Medlem
Är ny i fb men har hängt här och läst på.

Denne killen är ju en sjuk jävel.

Zanna verkar hitta fel killar...? Pappan till Theo misshandlade henne när hon var gravid, sen mördade hennes dåvarande kille sonen och nu är hon tillsammans med en nazze. Vad kommer hända härnäst?

Stackars Zanna säger jag bara..
Och stackars Theo som fick drabbas av detta här.

FYF*N säger jag bara!
Citera
2011-03-20, 18:56
Bannlyst
tja, jag kan inte säga att jag bryr mej så mkt vad för slags kille hon träffar så länge hon inte har några barn. Hon kan få vara tillsammans med Gaddafi vad mej anbelangar.
Citera
2011-03-20, 19:21
Medlem
Saters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkastad
Är ny i fb men har hängt här och läst på.

Denne killen är ju en sjuk jävel.

Zanna verkar hitta fel killar...? Pappan till Theo misshandlade henne när hon var gravid, sen mördade hennes dåvarande kille sonen och nu är hon tillsammans med en nazze. Vad kommer hända härnäst?

Stackars Zanna säger jag bara..
Och stackars Theo som fick drabbas av detta här.

FYF*N säger jag bara!

Nja, Zannas sympatier är väl inte klara, reaktionerna på att den nya är en liten nazze
verkar inte vara till nackdel, skulle snarare påstå att min känsla sa att det var ömsesidigt.
Citera
2011-03-20, 23:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.O.A.D
tja, jag kan inte säga att jag bryr mej så mkt vad för slags kille hon träffar så länge hon inte har några barn. Hon kan få vara tillsammans med Gaddafi vad mej anbelangar.
Jag misstänker att hon inte vare sig behöver eller kommer fråga efter ditt godkännande faktiskt - vare sig gällande pojkvänner eller barn.
Citera
2011-03-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00snapphane00
Hur ska man veta att en som inte ens finns i polisregistret ska misshandla ens barn. Han misshandlade dig med stå klar i polisförhöret från utredningen. Han är skinhead, men han är fan ingen mördare. Hur vet du det Zanna när Patric inte äns var med i polisregistret men dödade Theo Då kan han också vara det jo som nog är med i polisregistret. Förvånad att du Zanna inte anser att borde ha anmält att din son for illa när Patric tog honom hårt i armen. Och när han slog och slängde dig i golvet. VARFÖR ZANNA. (ZANNA) jag lever på piller varje dag för att överleva det har du gjort alltid jo för du lider ju av en svårartad AD/HD och enligt utredningarna som BUP/SOC gjort så hade hon inte förmågan att se kopplingen mellan sitt eget handlande och konsekvenserna för Theo. SÅ frångan är hur f*n hon kunde har Theo då va. Nu är du väl glad Zanna du som ville bli känt men nog inte så här va? Alla vet allt om ditt liv nu och vet att du inte kämpar ett skit. Såg theosgrav fy fan som den såg ut hur kan man göra så mot Theo va. Hoppas det kommer fram saker om dig so gör att du blir dömt med .Att man typ ses dig var dag mår man bara illa av anmäl dig själv J**L **
Tycker inte att det känns bra att du skriver sånna personangrepp mot Z. Jag känner henne inte men tråden handlar ju om att hennes pojke är mördad och hon är inte dömd eller misstänkt för ngt av lagen. Du borde väl inte vara förvånad över att hon ej anmälde, du skriver ju att hon har svårartad ad/hd. Förstår du inte då att hon inte kunde förstå bättre än de hon gjorde? Hon hade behövt stöd som soc skulle gett henne men tyvärr va de för flata ! R.I.P Theo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in