2011-03-16, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morris53
Helt rätt uppfattat

Vilket är rätt uppfattat? Att han är skriven där eller/och att hans föräldrar inte tycker så illa om honom? Eller kan d va rädda för honom och därför låter honom ha sin adress dit?
Citera
2011-03-16, 10:58
Medlem
Citat:
Jag misstänker att några av Zanna-hatarna skriver å hans räkning. Men visst har du rätt. Det borde ju finnas massor att berätta.

Hur menar du? Att han ber dem skriva eller att de skriver ändå utan kontakt med P?
Citera
2011-03-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace08
Vilket är rätt uppfattat? Att han är skriven där eller/och att hans föräldrar inte tycker så illa om honom? Eller kan d va rädda för honom och därför låter honom ha sin adress dit?
Hans föräldrar står vid hans sida. Trots allt är det deras son, men fy sjutton.
Citera
2011-03-16, 11:05
Medlem
Citat:
Hur menar du? Att han ber dem skriva eller att de skriver ändå utan kontakt med P?

Det vet jag inte, kanske både och
Citera
2011-03-16, 11:25
Medlem
Citat:
Hans föräldrar står vid hans sida. Trots allt är det deras son, men fy sjutton.

Hans tvillingbror då? Har han tagit ställning? Vilken kontakt hade föräldrarna/brorsan med P innan de hände?
Citera
2011-03-16, 12:10
Medlem
Citat:
Hans tvillingbror då? Har han tagit ställning? Vilken kontakt hade föräldrarna/brorsan med P innan de hände?
Jag vet inte så mycket om detta, men vad jag förstått har det inte varit några konstigheter utan normal kontakt.
Citera
2011-03-16, 23:25
Medlem
Citat:
Jag vet inte så mycket om detta, men vad jag förstått har det inte varit några konstigheter utan normal kontakt.
men vet du hur hans tvillingbror ställer sig nu? Hälsar på i jail eller?
Citera
2011-03-17, 00:53
Medlem
Citat:
Du visste om detta sa du!!! Å gör ingenting !!!! Då är ju du medskyldig!!!! Jag anmälde en kvinna som gav sin 2-åring en örfil i en affär! Jag accepterar inte att barn far illa!!! Tyvärr finns det många som du och därför ser världen ut som den gör!!! Vet inte om du kan fortsätta sitta och skriva skit om Z när du ej anmälde själv. Dags att börja titta på sig själv innan du klagar på andra eller???
Förvånad att du inte anser att Z borde ha anmält att hennes son for illa när P tog honom hårt i armen.
Citera
2011-03-17, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, intagna har inte tillgång till internet via kriminalvårdens försorg. I så fall handlar det om otillåtna vägar som via smuggeltelefon eller dylikt.
Det har de visst det, både Helge Fossmo och monstret som mördade Helene i Hörby har haft bloggar.
Citera
2011-03-17, 07:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
Det har de visst det, både Helge Fossmo och monstret som mördade Helene i Hörby har haft bloggar.
Helge Fossmo bloggade via en vän eller om det var via en journalist.
Citera
2011-03-17, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
Förvånad att du inte anser att Z borde ha anmält att hennes son for illa när P tog honom hårt i armen.
När har jag sagt att jag inte anser det????
Citera
2011-03-20, 09:50
Medlem
sinfons avatar
Har sent om sider satt mig in i fallet, läst flera timmar i tråden och gått igenom FUP. Men tilläggsprotokollet! Finns det upplagt någonstans? Om inte, kanske någon kan tänka sig lägga upp det? Eller PM:a mig och maila det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in