2010-07-16, 19:59
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Jisses. Det där var ju rätt obehagligt.
Ja, lägg därtill en badmössa
Citera
2010-07-16, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prismah
Låter jävligt sjukt, skänker en tanke till de iblandade och även lillkillen! R.I.P
Alla berörda är losers menade jag. Av ren medmänsklighet så kan jag förstå att alla i det här fallet är losers. Sen heter det inblandade inte inbladade.
Citera
2010-07-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Det beror på vart han hamnar. Vet mer än du tror. Fortroenderådet på det ställe han hamnar på kommer att känna till precis vad han gjort och behandla honom därefter, d blir nog ingen dans på rosor iaf.

äh, lasermannen lever inne på kåken sen länge trots att kåkarna är överfulla av blattar, ingen verkar bry sig nämnvärt, enda gångerna dom verkar bry sig är när det är gängrelaterat, dvs äntligen får dom en från ngt gäng hos sig typ. Sen kutar det säkert runt lite gamla knarkare som vill visa sig på styva linan men inte vågar och ju längre dom suttit desto mer har dom att förlora med indragna permisar osv
Citera
2010-07-16, 20:05
Medlem
Citat:

Tänkte väl det, men har även hittat minst en Z till som döpt sin son T. Svårt att avgöra på bilderna, när jag inte sett så många på henne. Och T är ju ganska liten på bilderna. Han tycks redan då ha varit ett olycksdrabbat barn, med tanke på märket i pannan. (OBSERVERA att jag inte påstod i mitt inlägg att någon skadat honom där)
Citera
2010-07-16, 20:12
Medlem
enannanamandas avatar
Jag tycker förklaringsmodellen att det skulle vara ett desperat försök till HLR som gått fel verkar som ett synnerligen märkligt scenario! Om man betänker hur liten och ömtålig en tvååring är fysiskt så finns det nog ingen fullvuxen man som skulle komma på idén att börja "banka hysteriskt" med hela sin kraft för att "rädda" barnet under ngt "anfall". Nej det är nog betydligt troligare att detta, sorgligt nog är ytterligare ett fall av barnmisshandel som pågått under en tid och så småningom urartat!

Så jag kan lugnt säga att hela min medkänsla och empati här ligger hos den lille killen som nog inte haft det för roligt i sitt korta liv! Jag tycker det syns på den patetiska lilla bilden av GM och hans offer! Om det barnet ser ut att lida av någonting är det uppgivenhet. Så små barn är sköra psykiskt och tål inte att bli exvis bryskt eller inkonsekvent bemötta och att inte kunna känna trygghet!
Citera
2010-07-16, 20:14
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av enannanamanda
Jag tycker förklaringsmodellen att det skulle vara ett desperat försök till HLR som gått fel verkar som ett synnerligen märkligt scenario! Om man betänker hur liten och ömtålig en tvååring är fysiskt så finns det nog ingen fullvuxen man som skulle komma på idén att börja "banka hysteriskt" med hela sin kraft för att "rädda" barnet under ngt "anfall". Nej det är nog betydligt troligare att detta, sorgligt nog är ytterligare ett fall av barnmisshandel som pågått under en tid och så småningom urartat!

Så jag kan lugnt säga att hela min medkänsla och empati här ligger hos den lille killen som nog inte haft det för roligt i sitt korta liv! Jag tycker det syns på den patetiska lilla bilden av GM och hans offer! Om det barnet ser ut att lida av någonting är det uppgivenhet. Så små barn är sköra psykiskt och tål inte att bli exvis bryskt eller inkonsekvent bemötta och att inte kunna känna trygghet!
Tyvärr känns den troliga dödsorsaken som en fotbollsspark mot bröstkorgen.
Citera
2010-07-16, 20:19
Medlem
Craig.s avatar
http://frianyheter.wordpress.com/2010/07/16/24-ariga-styvpappan-haktad-erkanner-misshandel/

Om det där nu stämmer förståss.
Edit: Tråden var visst längre än jag trodde, och ni vet det där redan.
Senast redigerad av Craig. 2010-07-16 kl. 20:22.
Citera
2010-07-16, 20:21
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Tänkte väl det, men har även hittat minst en Z till som döpt sin son T. Svårt att avgöra på bilderna, när jag inte sett så många på henne. Och T är ju ganska liten på bilderna. Han tycks redan då ha varit ett olycksdrabbat barn, med tanke på märket i pannan. (OBSERVERA att jag inte påstod i mitt inlägg att någon skadat honom där)

https://www.flashback.org/sp24259315

Inte klockrent lika men jag tycker nog att det är hon, trots att inte piercingen ovanför munnen fanns på bloggen.
Citera
2010-07-16, 20:22
Medlem
Citat:
https://www.flashback.org/sp24259315

Inte klockrent lika men jag tycker nog att det är hon, trots att inte piercingen ovanför munnen fanns på bloggen.

Åldern på barnet verkar ju stämma ganska bra också, med tanke på att inlägget är från hösten 2008.
Citera
2010-07-16, 20:25
Medlem
McHarleyBandits avatar
Citat:
man ser tydligt att på bilderna att theo har sår i pannan!! där kan han inte vara gammal..stackars lillen.. undra vad han har fått gått igenom i sitt korta liv..
Citera
2010-07-16, 20:26
Medlem
pekingbrudens avatar
Off Topic: JÄKLAR vad lik PS var fantombilden på dubbelmördaren i Linköping! Höll på att sätta fredagsvinet i halsen... Hoppas att detta kollas upp!

On Topic: Så jäkla vidrig händelse detta är... Hoppas lille T:s mamma vaknar upp ur sin chock och inser vad som hänt - och vem som erkänt att han gjort pojken så illa att han (oavsiktligt?) avled...
Citera
2010-07-16, 20:31
Moderator
Förklara för en dimmig vilket blåmärke i pannan som avses.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in