2010-10-06, 22:41
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2010-10-06, 22:43
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Yori har ju en stark poäng -- det som krävs av Zanna är ju att hon skall vara just perfekt, inget annat duger. Trots att sanningen är att perfekt existerar inte.
Ajajaj vad det bits Trodde jag hamnat på en inhägnad gård av the outlaws- först en rabiessmittad schäfer, sedan en vild woolf och sist men inte minst en mossig gubbe
Ja, lyhörd var Z då inte.
Citera
2010-10-06, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Ajajaj vad det bits Trodde jag hamnat på en inhägnad gård av the outlaws- först en rabiessmittad schäfer, sedan en vild woolf och sist men inte minst en mossig gubbe

Nej och är man inte lyhörd så är det ju märkligt om man sen skulle lägga märke till något som det finns många andra förklaringar till.
Citera
2010-10-06, 22:51
Medlem
mercys avatar
[quote=micro113]Mörkade armbrottet? Hon uppsökte sjukhus - det är knappast att mörka armbrottet.

Hon angav att det hade hänt hemma när hon var själv med pojken - eftersom hon trodde att det hade hänt hemma dagen efter själva händelsen.

Den enda som uppger dagis är väl Kevin, och han har inte hört det av Zanna utan ryktesvägen via kamrater - det är ganska svårt att lasta Zanna för det.[/QUOTE]

Om vi nu sansar oss lite från munhuggandet och återgår till fakta. Z har ju gett olika versioner till armbrottet i sin blogg och i facebook. Hur förklarar du det?
Citera
2010-10-06, 22:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Lyhörd - det beror på hur man ser det, hon uppmärksammade ju att något var fel eftersom hon sökte vård -- hon förstod inte vad som var fel, och det var hon inte ensam om.

Schäfern har inte rabies, hon har nyligen somnat in efter lång och trogen tjänst.
Citera
2010-10-06, 22:53
Bannlyst
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Mörkade armbrottet? Hon uppsökte sjukhus - det är knappast att mörka armbrottet.

Hon angav att det hade hänt hemma när hon var själv med pojken - eftersom hon trodde att det hade hänt hemma dagen efter själva händelsen.

Den enda som uppger dagis är väl Kevin, och han har inte hört det av Zanna utan ryktesvägen via kamrater - det är ganska svårt att lasta Zanna för det.

Om vi nu sansar oss lite från munhuggandet och återgår till fakta. Z har ju gett olika versioner till armbrottet i sin blogg och i facebook. Hur förklarar du det?

Har du länk till det?
Citera
2010-10-06, 22:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Jag har inte sett de uppgifterna i blogg och facebook faktiskt -- jag har bara sett det Kevin uppger, och han uppger en vän som källa till de olika uppgifterna, inte Zanna, - det är via den vännen, sitt ex, som han vet om armbrottet och har fått två versioner.
Citera
2010-10-06, 23:04
Medlem
KiaWs avatar
Citat:

Vilken blogg talar du om?
Jag har sett bilddagboken, och där nämndes inte hur skadan uppstod vad jag minns.
Jag har också sett mammans PM här på fb (flashback) att pojken ramlade över tröskel när hon var ensam med honom.
Citera
2010-10-06, 23:10
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Vilken blogg talar du om?
Jag har sett bilddagboken, och där nämndes inte hur skadan uppstod vad jag minns.
Jag har också sett mammans PM här på fb (flashback) att pojken ramlade över tröskel när hon var ensam med honom.

Men det var ju inte SANT eller hur!
Citera
2010-10-06, 23:19
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Men det var ju inte SANT eller hur!
Det beror på vad du menar...

Det var inte så pojken fick skadan, det stämmer.

Sa mamman sanningen?
Det är en klar möjlighet med tanke på att skadan inträffade dagen innan medan hon arbetade, pojken låg och sov när hon kom hem, denna uppgift kommer från PS.

Hon upptäckte skadan när hon var ensam hemma med pojken efter att hon hört honom ramla in på sitt rum. Detta är vad hon uppger...att skadan skett dagen före får hon veta först under förhör.

Så...man kan få tro att mamman mörkade medvetet utifrån dessa uppgifter, men det är inte faktum att hon skulle ha mörkat något.
Citera
2010-10-06, 23:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
[

Ja, de är kloka också! Jag är av den tron att människan är i mer behov av djuren än tvärtom.
Appropå Z, sök bakåt i tråden, har inte koll på alla inlägg men de finns någonstans i början

Jag har sökt bakåt - i princip alla länkar är brutna, det jag finner om armen är dels ett inlägg som kopierat Zanna från facebook

https://www.flashback.org/sp24282346
Där talar Zanna om tröskeln

När uppgiften om dagis kommer upp så är det i samband med Aftonbladets artikel och då alltså det som Kevin uppger i intervjun
https://www.flashback.org/sp24288371
Det kan ju finnas någonstans i tråden - men det här är vad jag finner när jag söker runt bland de sidor då det diskuterades.

När du gäller djur tror jag du har rätt.
Citera
2010-10-06, 23:36
Medlem
mercys avatar
[quote=micro113]Jag har sökt bakåt - i princip alla länkar är brutna, det jag finner om armen är dels ett inlägg som kopierat Zanna från facebook

https://www.flashback.org/sp24282346
Där talar Zanna om tröskeln

När uppgiften om dagis kommer upp så är det i samband med Aftonbladets artikel och då alltså det som Kevin uppger i intervjun
https://www.flashback.org/sp24288371
Det kan ju finnas någonstans i tråden - men det här är vad jag finner när jag söker runt bland de sidor då det diskuterades.[quote][/QUOTE

När det gäller djur är jag säker på att jag har rätt!

När det gäller Z vet jag att det fanns tidigare i tråden under "sakna"

I mitt perspektiv är ingen människa ofelbar. Om man inser att man gjort orätt innebär det att den visdomen gör att man aldrig låter det ske igen. Fördumma aldrig en annan människa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in