2010-10-04, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
Så du tror på fullaste allvar att en vuxen manslem inte förstör ett litet barns underliv?
Vilken grym syn du har på skändning av barn.

Sexuellt utnyttjande av barn innebär inte alltid att en man stoppar in sitt könsorgan i barnets underliv. Nu vet du det, du barnamordsförsvarare.
Citera
2010-10-04, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Du anser alltså att mamman tyckte att hon var viktigare än sonen och ville att han skulle mördas.

Du går från klarhet till klarhet. Först skriver du hetsiga inlägg där du försvarar den som mördat en tvååring och sen så säger du att det var mammans önskan.

Du är faktiskt en av de sjukaste individerna jag stött på på FB och det vill inte säga lite. Riktigt kuslig är du. Ryser när jag tänker på det. Brr.
Du är så lika Zanna, du ser det du vill se, av ngn anledning vill du se att jag tycker att T skulle bli mördad. Varför vill du att det ska vara så? Så den sjukaste av oss två är ju faktiskt du. Jag tillhör de normala i tråden ifall du inte förstått det. Men fortsätt med ditt tokeri du, det förstärker bara bilden av dig som fullständigt rubbad.
Citera
2010-10-04, 11:56
Medlem
Citat:
Sexuellt utnyttjande av barn innebär inte alltid att en man stoppar in sitt könsorgan i barnets underliv. Nu vet du det, du barnamordsförsvarare.
Skrev jag alltid? Ännu en gång ser du det du vill se.
Citera
2010-10-04, 11:58
Bannlyst
Citat:
Med tanke på hennes egen uppväxt var det nog väldigt viktigt att få vara en familj. Hon hade ju redan pratat med P om att de också skulle skaffa barn trots att de inte varit ihop så länge. Så hon såg nog det hon ville se tror jag, med tanke på att P tyckte att förhållandet var dåligt. Hon måste ha målat upp en framtidsbild hon skulle förverkliga.

Citat:
Du är så lika Zanna, du ser det du vill se, av ngn anledning vill du se att jag tycker att T skulle bli mördad. Varför vill du att det ska vara så? Så den sjukaste av oss två är ju faktiskt du. Jag tillhör de normala i tråden ifall du inte förstått det. Men fortsätt med ditt tokeri du, det förstärker bara bilden av dig som fullständigt rubbad.

Nej det har jag aldrig sagt.

Du skrev att mamman såg det hon ville och din åsikt är ju att hon såg att barnet misshandlades så grovt att risken var stor att barnet skulle avlida.

Du är alltså övertygad om att mamman ville att sonen skulle bli grovt misshandlad så att han dog. Det säger du efter att innerligt försvarat mördaren av barnet.
Citera
2010-10-04, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det måste ju vara mycket inkompetenta läkare och myndigheter du har upplevt då - som skickar hem barn med söndertrasade underliv.

Detta säger mig dock att du inte har särskilt bred erfarenhet av problematiken - eftersom söndertrasade underliv inte är särskilt vanligt förekommande vid sexuellt utnyttjande av barn. Vore det så så vore inte dessa fall fullt så svåra att leda i bevis som de är idag.

Citat:
Så du tror på fullaste allvar att en vuxen manslem inte förstör ett litet barns underliv?

Citat:

Citat:
Skrev jag alltid? Ännu en gång ser du det du vill se.

Men hur jävla korkad är du din imbecill. Läs igenom det här och försök förstå. Micro skrev att det inte var särskilt vanligt med söndertrasade underliv vid sexuellt utnyttjande och så kommer du din intellektuella trashank och babblar i nattmössan igen. Man skäms ju när man ser hur du resonerar.

Och ursprunget i diskussionen handlar om Intensivs uttalande om att kvinnor ser misshandel när det inte finns och tvärtom och att Zanna kunde vara en sådan kvinna eftersom såna finns.

Men om grunden i resonemanget är att något finns så öppnar det naturligtvis för att det är något annat också eftersom det även finns annat.
Citera
2010-10-04, 12:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Läs på i ämnet istället för att sitta och gissa dig fram, tycker jag är en god ide.
Citera
2010-10-04, 12:07
Medlem
Citat:
Nej det har jag aldrig sagt.

Du skrev att mamman såg det hon ville och din åsikt är ju att hon såg att barnet misshandlades så grovt att risken var stor att barnet skulle avlida.

Du är alltså övertygad om att mamman ville att sonen skulle bli grovt misshandlad så att han dog. Det säger du efter att innerligt försvarat mördaren av barnet.
Är jag övertygad att mamman ville att sonen skulle misshandlas till döds? Jag måste säga att du har gjort en grov misstolkning av det jag skriver. Och det är ingen ide att ta om det igen eftersom du ser det du vill se som sagt. De räcker med att de flesta förstår vad jag jag menar, hade de inte förstått hade jag haft hela tråden emot mig. Så logiskt sett så är det du som inte riktigt greppar det du läser. Men det har jag överseende med. En stilla undran bara, blev du lobotomerad som barn?
Citera
2010-10-04, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Läs på i ämnet istället för att sitta och gissa dig fram, tycker jag är en god ide.
Jag är påläst, frågan är om du är det?
Citera
2010-10-04, 12:10
Bannlyst
Citat:
Är jag övertygad att mamman ville att sonen skulle misshandlas till döds? Jag måste säga att du har gjort en grov misstolkning av det jag skriver. Och det är ingen ide att ta om det igen eftersom du ser det du vill se som sagt. De räcker med att de flesta förstår vad jag jag menar, hade de inte förstått hade jag haft hela tråden emot mig. Så logiskt sett så är det du som inte riktigt greppar det du läser. Men det har jag överseende med. En stilla undran bara, blev du lobotomerad som barn?

Om du skriver att mamman såg det hon ville se och samtidigt hävdar att hon såg att den lille blev grovt misshandlad och mördad så kan man inte dra någon annan slutsats.

Om det är nåt annat du menar så föreslår jag att du skriver det och inte att mamman såg det hon ville se samtidigt som du hävdar att hon såg att barnet blev grovt misshandlad.
Senast redigerad av Yori 2010-10-04 kl. 12:40.
Citera
2010-10-04, 12:11
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad är det du vill ha sagt om mamman då?
Citera
2010-10-04, 12:13
Bannlyst
Citat:
Jag är påläst, frågan är om du är det?

Men om du är det varför skriver du direkta felaktigheter då? Är du kanske inte som du ska i knoppen?
Citera
2010-10-04, 12:19
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Chalaisen får en tillsägelse för upprepade OT-inlägg i tråden.

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in