2010-09-28, 21:36
  #4477
Medlem
Ringblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han eller Z har väl ingen skuld, ej heller P? Skulden ligger enbart hos förskolepersonal och Socialtjänst.

Du glömde den biologiska pappan utan vårdnad. Han soc och fsk borde sitta inne.
Citera
2010-09-28, 21:38
  #4478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han eller Z har väl ingen skuld, ej heller P? Skulden ligger enbart hos förskolepersonal och Socialtjänst.

Så då borde egentligen både förskolepersonalen och socialtjänstarbetarna sitta i häkte nu?
Citera
2010-09-28, 21:38
  #4479
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringblomma
Allt Z säger är lika med fakta. Det borde du veta vid det här laget.
Nix, men det är fakta ATT hon säger det om det finns dokumenterat....viktig skillnad att komma ihåg.
Citera
2010-09-28, 21:38
  #4480
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Så då borde egentligen både förskolepersonalen och socialtjänstarbetarna sitta i häkte nu?
Ironi, passning till Y.
Citera
2010-09-28, 21:38
  #4481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Men det hade han inte. Det säger Z i förhör att det hade växt bort ganska snabbt efter födseln, så det måste ju vara sant!

Ja så var det nog, men kan man upptäcka en hörselnedsättning och strax efteråt att den försvunnit i så späd ålder. Förr gjorde man BOEL-test, men det var väl närmre året om jag inte minns fel.
Citera
2010-09-28, 21:39
  #4482
Medlem
Intensivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Så då borde egentligen både förskolepersonalen och socialtjänstarbetarna sitta i häkte nu?
Glöm inte personalen på sjukhuset..
Citera
2010-09-28, 21:40
  #4483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Men det hade han inte. Det säger Z i förhör att det hade växt bort ganska snabbt efter födseln, så det måste ju vara sant!

Yes, det har hon sagt.
Citera
2010-09-28, 21:41
  #4484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Nix, men det är fakta ATT hon säger det om det finns dokumenterat....viktig skillnad att komma ihåg.

Skulle du vilja svara på min fråga i nedanstående inlägg! Jag tycker att det är en viktig fråga här!
https://www.flashback.org/sp25787606
Citera
2010-09-28, 21:43
  #4485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Skulle du vilja svara på min fråga i nedanstående inlägg! Jag tycker att det är en viktig fråga här!
https://www.flashback.org/sp25787606

Oj, bra at du tog upp det. Hade glömt det nästan!
Citera
2010-09-28, 21:44
  #4486
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ironi, passning till Y.

Misstänkte det. Tror du ironi förstås där du passar?
Citera
2010-09-28, 21:45
  #4487
Medlem
Ringblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Skulle du vilja svara på min fråga i nedanstående inlägg! Jag tycker att det är en viktig fråga här!
https://www.flashback.org/sp25787606

Ja, jag undrar också. Bra att du påminde!
Citera
2010-09-28, 21:45
  #4488
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Skulle du vilja svara på min fråga i nedanstående inlägg! Jag tycker att det är en viktig fråga här!
https://www.flashback.org/sp25787606
Varför är det viktigt? Du menar att du anser att inte säger så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in