Citat:
Ursprungligen postat av Smilun
Nej, jag tänker inte göra det. Jag har fått utstå tillräckligt med otrevligheter och personangrepp mot min person i denna tråd, för att vilja sätta mig i den situationen igen. Hade läget varit ett annat, hade jag absolut fortsatt med att dela med mig till er alla om det jag sett och hört i videoförhören med både Z och PS.
Det kan ju kanske finnas i tråden, du får leta!
Allt tilläggsmaterial finns att köpa av TR. Jag föreslår att du, och alla andra som vill se det, hör av er till TR och köper detta!
Nu handlade det ju om belägg för ett påstående, inget annat. Varför ta det som ett personligt angrepp?
Påståendet gäller att PS tagit strypgrepp på mamman flera gånger.
Ett belägg för detta är PS egna ord om att han "tagit om halsen som man inte får".
Däremot när han får demonstrera vad han menar med sina ord är det polisens bedömning att det inte är ett stryptag, vilket gör att man inte längre har belägg för att säga att han erkänt stryptag.
Då kan ett belägg för att det ändå handlat om stryptag vara mamman ord, att hon berättar att hon fått utstå stryptag, och hittills har jag inte sett något sådant belägg.