Citat:
Ursprungligen postat av MissUnderbar
På facebooksgruppen tillägnad till baby T så har jag hört att "huvudbilden" är på han när han är död. Hur f*n tänker man på att "jaha nu ska jag ta en bild på min döde son med min mobil"???
Han ser alldeles blåslagen ut på huvudet ju

.
Kära lilla pojk, nu kan ingen skada dig mer. <3