Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-30, 12:37
  #1
Medlem
Abbe123s avatar
Lika bra att börja spåna lite nu om trean som är bekräftad

http://www.videogamesblogger.com/200...e-assassin.htm

Självklart så måste storyn fortsätta på 2ans mystiska slut och sen tycker ja att Desmond ska vara kvar i leken som lönnmördare.

Vad vill ni ska hända i 3an? Vilka städer/länder? Ny huvudperson?

/Abbe
Citera
2009-12-30, 12:41
  #2
Medlem
Denoms avatar
Alla dessa uppföljare... Trean är bara ett sätt att pumpa ur de resterande pengarna som finns i Assasins Creeds värde hos köparna, visst finns det bra spelserier som hållt sig, men jag tror Assasins Creed haft sina dagar.
Citera
2009-12-30, 12:47
  #3
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Alla dessa uppföljare... Trean är bara ett sätt att pumpa ur de resterande pengarna som finns i Assasins Creeds värde hos köparna, visst finns det bra spelserier som hållt sig, men jag tror Assasins Creed haft sina dagar.
Nej det håller jag inte med om. AC2 var ju mycket bättre än föregångaren, så om den trenden håller i sig kommer trean bli riktigt bra!
Citera
2009-12-30, 12:50
  #4
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Alla dessa uppföljare... Trean är bara ett sätt att pumpa ur de resterande pengarna som finns i Assasins Creeds värde hos köparna, visst finns det bra spelserier som hållt sig, men jag tror Assasins Creed haft sina dagar.
Eftersom spelen blir dyrare och dyrare att producera är det än mer viktigt att ha en etablerad IP associerad med produkten, därav alla uppföljare. Det kommer inte bli bättre i framtiden, snarare värre.
Citera
2009-12-30, 12:54
  #5
Medlem
€rics avatar
New York, 2000 talet haha skulle ju vara hyfsat roligt.

Men jag blev besviken på att man bara fick använda vingarna 1 gång, de sög ju totalt.

Kanske blir de jerusalem/cypern där tempelriddarna hade sina fästen?
Eller england/skottland? London skulle ju kunna vara rätt häftigt.
Citera
2009-12-30, 13:06
  #6
Medlem
Abbe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Alla dessa uppföljare... Trean är bara ett sätt att pumpa ur de resterande pengarna som finns i Assasins Creeds värde hos köparna, visst finns det bra spelserier som hållt sig, men jag tror Assasins Creed haft sina dagar.

Herregud vad tråkig du är, 2an var ju helt underbar enligt mig!
Citera
2009-12-30, 13:16
  #7
Medlem
ernolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Alla dessa uppföljare... Trean är bara ett sätt att pumpa ur de resterande pengarna som finns i Assasins Creeds värde hos köparna, visst finns det bra spelserier som hållt sig, men jag tror Assasins Creed haft sina dagar.

Tycker fortfarande det finns en enorm outnyttjad potential i AC så det vore bara dumt att lägga ner serien. AC2 var riktigt bra och ändå finns det utrymme för förbättringar.
Citera
2009-12-30, 13:46
  #8
Medlem
Abbe123s avatar
komigen nu, posta lite om hur ni vill att spelat ska vara istället, vad tror ni??
Citera
2009-12-30, 13:50
  #9
Medlem
sleinads avatar
Jag tror att det antingen att det blir typ nutid och att man får vara Desmond. Eller så blir det ytterliggare ett steg, något runt 1700-1800-talen. London är nog inte omöjligt.
Citera
2009-12-30, 13:53
  #10
Avstängd
Sparky99s avatar
har inte ens hunnit spela igenom 2:an
Citera
2009-12-30, 13:55
  #11
Medlem
Pestens avatar
Klarade precis AC2 och tror 3:an kommer utspela sig delvis i nutid och senare historia. Varför inte lite WW2-flashbacks?
Citera
2009-12-30, 13:55
  #12
Medlem
Noe-s avatar
Ge mig 1800-talet i Londons mörka gränder.
Ge mig 1920-talet i sann maffia anda i valfri amerikansk stad.
Ge mig WW2 assasin spel.
Ge mig nutida i rio de janeiro, new york eller paris. Gärna med terrorist inslag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback