Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-10, 17:49
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
ah okej okej jag tror att det buggade ur (va ganska förbannad när jag skrev efter att ha klättrat upp och ner för tornet 7 gånger -.-)


Jag tror att just den versionen av spelet jag har är ganska buggig. På ett annat uppdrag jag är på nu och ska döda 6 vakter som tar pengar från ett gäng jordbrukare så är 2 av vakterna under spelet så att man inte kommer åt dem men jag ska testa att starta om spelet och se vad som händer

Edit : jag spelar på 360 finns det några uppdateringar att hämta till spelet som kanske kan få bort lite buggar ?
Det kom en uppdatering för några veckor sen, dock innehöll den endast MP-updates om jag minns rätt.
Googla och se om andra har liknande problem
Citera
2011-01-17, 20:22
  #602
Medlem
Aeropyorniss avatar
Nu är läget så här:

Jag skulle in och handla Assassins Creed II idag, begagnat då, men när jag kom hem och öppnade förpackningen så hittade jag Assassin Creed: Brotherhood däri

Så nu undrar jag om man förstör för sig själv om man spelar Brotherhood före tvåan, dvs är storyn så pass skojig att jag verkligen borde gå och inhandla tvåan innan jag ger mig in i Brotherhood?
Citera
2011-01-17, 20:29
  #603
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeropyornis
Nu är läget så här:

Jag skulle in och handla Assassins Creed II idag, begagnat då, men när jag kom hem och öppnade förpackningen så hittade jag Assassin Creed: Brotherhood däri

Så nu undrar jag om man förstör för sig själv om man spelar Brotherhood före tvåan, dvs är storyn så pass skojig att jag verkligen borde gå och inhandla tvåan innan jag ger mig in i Brotherhood?

Till PC? För assassins creed brotherhood har inte släppts till PC än. Det släpps Q1 2011, men inte än. Ryktas om någonstans i februari. Troligen är det en 360 skiva, och JA!!!!! spela assassins creed 2 först, skit viktigt.
Citera
2011-01-17, 20:29
  #604
Medlem
speckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeropyornis
Nu är läget så här:

Jag skulle in och handla Assassins Creed II idag, begagnat då, men när jag kom hem och öppnade förpackningen så hittade jag Assassin Creed: Brotherhood däri

Så nu undrar jag om man förstör för sig själv om man spelar Brotherhood före tvåan, dvs är storyn så pass skojig att jag verkligen borde gå och inhandla tvåan innan jag ger mig in i Brotherhood?

Rekommenderar att du spelar bägge AC1 och AC2 innan du ger dig i kasst med AC: Brotherhood. Om du inte vill köpa två spel/redan har AC1, rekommenderar jag dig att spela AC2 innan Brotherhood. Kan nog bli lite virrigt annars
Citera
2011-01-17, 22:11
  #605
Medlem
SwAxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeropyornis
Nu är läget så här:

Jag skulle in och handla Assassins Creed II idag, begagnat då, men när jag kom hem och öppnade förpackningen så hittade jag Assassin Creed: Brotherhood däri

Så nu undrar jag om man förstör för sig själv om man spelar Brotherhood före tvåan, dvs är storyn så pass skojig att jag verkligen borde gå och inhandla tvåan innan jag ger mig in i Brotherhood?

Kör tvåan först! De förklarar ändå ganska mycket i tvåan. Plus så anser jag att tvåan var roligare än brotherhood
Citera
2011-01-18, 02:56
  #606
Medlem
Aeropyorniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Till PC? För assassins creed brotherhood har inte släppts till PC än. Det släpps Q1 2011, men inte än. Ryktas om någonstans i februari. Troligen är det en 360 skiva, och JA!!!!! spela assassins creed 2 först, skit viktigt.

Ja, till 360, så klart!

Tur man har grannar som är bra iaf, en halvtimma efter förra inlägget fick jag låna tvåan, så har suttit och spelat en stund nu och kan förstå att det e bra att köra II innan Brotherhood
Citera
2011-01-20, 00:07
  #607
Medlem
h4xors avatar
Hjälp!
Citera
2011-01-20, 02:27
  #608
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Hjälp!

Nvm jag som är efterbliven när jag e trött. Var jättelätt.
Citera
2011-01-20, 22:11
  #609
Medlem
en fråga ang Altair's armour.

Jag spelade assassins creed 2 och fick altair's armour och nu planerar jag att köpa brotherhood efter helgen men undrar eftersom jag hade den armourn i 2:an har jag kvar den då i brotherhood? tänkte om den känner av på hårddisken eller något?
Citera
2011-01-20, 22:23
  #610
Medlem
enoutarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmill
en fråga ang Altair's armour.

Jag spelade assassins creed 2 och fick altair's armour och nu planerar jag att köpa brotherhood efter helgen men undrar eftersom jag hade den armourn i 2:an har jag kvar den då i brotherhood? tänkte om den känner av på hårddisken eller något?

I början av spelet (relativt tidigt) förlorar man ju massor av sina grejer (bland annat double blad eller vad det heter)
Citera
2011-01-20, 22:28
  #611
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enoutarn
I början av spelet (relativt tidigt) förlorar man ju massor av sina grejer (bland annat double blad eller vad det heter)

okej men måste man då leta efter altair's rustning igen eller finns det en ny rustning att leta efter?
Citera
2011-01-20, 23:05
  #612
Medlem
Balfongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmill
okej men måste man då leta efter altair's rustning igen eller finns det en ny rustning att leta efter?

Altair's armor finns inte att hitta i spelet. Du kan få den genom att samla på dig uplay poäng (du får det under spelets gång) och köpa den via uplay.
Men den är bara visuell och ger inget extra skydd eller så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback