Nå jag följde 4522s exempel och kollade om det fanns något intressant i tidningarna.
Cellino är väl inte känd för att vara en välbalanserad man. Och man kan väl konstatera att han är jävligt less på att Cagliari-spelarna tagit tidig semester. Han utlovar en revolution till sommaren. Den enda spelaren som är säker är Cossu! (Cellinos kommentar att Cossu är den enda som älskar klubben mer än honom, visar en viss insikt

).
Att direkt peka ut att spelare som Marchetti och Lazzari ska bort är naturligtvis riktigt. Spelare som vill spela någon annanstans ska inte vara i Cagliari. Fast det försvårar ju att få ett vettigt pris för dem...
Men ingen kan känna sig säker. Inte ens Conti... Jag inbillar mig att han gärna vill behålla Nainggolan och Biondini, men kanske släpper dem om det kommer ett lukrativt anbud.
Jag brukar ju vara en tråkig jävel när det gäller mercato, förmodligen för att jag är luttrad. Normalt innebär det att Cagliari säljer sina bästa spelare för relativt dyra pengar, och investerar småpengar. Nå vi får väl se...
Vilken tidning? L'Unione Sarda såklart