Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Efter att ha på text-TV sett dagens resultat hemkommen från ett kalas för ökad inkomst måste jag tyvärr förtälja att min sparsamma men välförtjänta biljett till Milan - Napoli numera inte kan sägas vara min.
Den tillhör snö från Alper och svårigheter med att ta ledigt på en måndag för oss som både jobbar, har råd och inte är rika. Flyg kan avbeställas men inte närvaro.
Hur skickar man mina två biljetter till.......
Val 1. Vivoli
Val 2. 4522
Val 3. Fula Gubben (nästan garanterar att han aldrig varit på san siro)
Scanning?
Beundransvärt initiativ! Det du måste göra är att gå in på klubbens hemsida och göra en namnändring. Brukar vara rätt enkelt. När det gäller mig personligen så kan jag bara tacka och bocka för "nomineringen" men jag har i princip bott på San Siro i jämförelse med andra mer värdiga kandidater.
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Inte för att vara långsint, men jag har ett vagt minne av att du dissade Hernanes när jag sa att jag gärna sett honom i Juventus, kan ha varit i somras.
Inte för att vara besserweisser, kan du plocka fram det specifika inlägget?
2010-12-12:
"
Säsongens värvning hittills? Solklart Hernanes. Han har inte haft en dålig match hittills och det inflytande han haft på Lazio går inte ens att jämföra med övriga kandidater. Sedan kommer Ilicic som ingen hade en aning om men som presterat makalöst bra fram tills Miccoli kom tillbaka. Den värvningen blir ju lite speciell då han gick så jäkla billigt."
2010-12-20:
Härligt att se så många genuint bra förslag. En del positioner är förvisso givna men är ändå lite förvånad över den höga nivån. Inte så många vinklade elvor som man kunde tro.
Abbiati
Maggio - Ranocchia - Silva - Dossena
Melo - Gattuso
Krasic - Pastore -
Hernanes
Cavani
Bänk: Handanovic, Balzaretti, Cannavaro, Mauri och Ibrahimovic.
2011-10-17:
"Rom-derbyt ordar alla andra om, kan bara säga en sak och det är Hernanes. Vilket jävla magiskt rörelsemönster på den killen. Ren och skär konst. Tror jag sa det förra säsongen också men där har vi ligans bästa offensiva mittfältare. Han hotar genom allting, långskott, instick, dribblingar och allting är så jävla estetiskt tilltalande!! Man blir nästan kåt av att se honom spela alltså. Helt sanslöst."
2011-05-23:
Nå, här kommer mitt årets lag då. Lika bra att krypa till korset och plita ner det.
Handanovic
Campagnaro - Lucio - Silva
Isla -
Hernanes - Lavezzi
Sanchez
Di Natale - Cavani - Eto'o
Bänk: Abbiati, Cannavaro, Abate, Pizarro, Inler, Pastore, Ibrahimovic.