Resultat: .
0%
röster
2011-12-15, 13:35
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Ja, Abidal, Villa, Alves, Thiago, Pique & Co är ju riktiga muskelberg. Framför allt Alves, han måste gå på rejäla dunderkurer.

Vet du att Nandrolon är det sämsta man kan ta om man inte vill bli upptäckt, då det är den steroid som sitter längst i systemet? Nej, det tro fan att du inte visste det, för annars hade du aldrig sagt något så korkat.
Lär dig fatta skämt på internet.
2011-12-15, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGroen
Radja Nainggolan har vissa nämnt som en tänkbar vävning, men jag har sett alldeles för lite av honom. Något som vet mer om honom och skulle kunna beskriva honom lite? Skulle han platsa i något av topplagen?

Cellino gick ut och sade nyligen att man inte släpper Nainggolan för mindre än 100 milj €
2011-12-15, 17:07
Medlem
1772s avatar
Går Udinese vidare ikväll tro?
Ett Lazio och ett Udinese stärkta av en vintermervato ska nog kunna hålla trikoloren hög gentemot snedtandade manchesterbor och annat patrask till våren.
2011-12-15, 17:12
Medlem
lazioos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Går Udinese vidare ikväll tro?
Ett Lazio och ett Udinese stärkta av en vintermervato ska nog kunna hålla trikoloren hög gentemot snedtandade manchesterbor och annat patrask till våren.

Ett någorlunda ordinarie Udinese ska ta poäng och därmed gå vidare mot Celtic, varje dag i veckan. Jag personligen tror att Udinese klarar det ganska enkelt. De är ju bättre än Celtic på varje position.
Den enda faran är nog att de redan har tankarna på söndagens match mot Lazio. Fan va gött det hade varit om Serie A fick med sig fem lag till slutspelsfasen i Europa (EL och CL).
2011-12-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Cellino gick ut och sade nyligen att man inte släpper Nainggolan för mindre än 100 milj €

Killen verkar ha bra verklighetsuppfattning
2011-12-15, 17:34
Medlem
Spinnacers avatar
Varför sänder dom MFF-matchen på tv? Helt ointressant match då dom redan är ute.

Får väl kolla Udinese på en dassig stream framför datorn istället... undra om Ekstrand får chansen igen.
2011-12-15, 18:19
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Varför sänder dom MFF-matchen på tv? Helt ointressant match då dom redan är ute.

Får väl kolla Udinese på en dassig stream framför datorn istället... undra om Ekstrand får chansen igen.

Ekstrand lär med största sannolikhet starta, ja. Bredvid sig borde han ha Benatia och Danilo, två av ligans bästa backar, så det gäller att steppa upp sitt game om man inte vill se medelmåttig ut.
2011-12-15, 22:58
Bannlyst
Udinese vidare genom 1-1. Fem italienska lag vidare till slutspelsfasen i både CL och EL. När hände detta senast?
2011-12-15, 23:00
Medlem
För jävla starkt att samtliga kvarvarande italienska lag tog sig vidare.

Men min vanliga klagovisa kvarstår. Serie A börjar för sent. Att det nu dessutom strejkades gjorde saken ännu värre. Palermo och Roma försvann medan Udinese förlorade kvalet till CL. Allt innan säsongen ens hade börjat.
2011-12-16, 06:06
Medlem
1772s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
För jävla starkt att samtliga kvarvarande italienska lag tog sig vidare.

Men min vanliga klagovisa kvarstår. Serie A börjar för sent. Att det nu dessutom strejkades gjorde saken ännu värre. Palermo och Roma försvann medan Udinese förlorade kvalet till CL. Allt innan säsongen ens hade börjat.
Varför är det så egentligen?

Sen tyckte jag det var märkligt att supercupen gick flera veckor innan ligapremiären. Den ska väl gå helgen innan det börjar?
2011-12-16, 13:46
Medlem
1772s avatar
Calcio i Europa i vår

Champions League
AC Milan - Arsenal
Napoli - Chelsea
Inter - Marsielle

Europa League
SS Lazio - Atletico Madrid
Udinese - PAOK

vinner man så möter man:
SS Lazio - Braga/Besiktas
Udinese - AZ Alkmaar/Anderlecht

Vad tror herrskapet om dessa?
2011-12-16, 14:15
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1772
Calcio i Europa i vår

Champions League
AC Milan - Arsenal
Napoli - Chelsea
Inter - Marsielle

Europa League
SS Lazio - Atletico Madrid
Udinese - PAOK

vinner man så möter man:
SS Lazio - Braga/Besiktas
Udinese - AZ Alkmaar/Anderlecht

Vad tror herrskapet om dessa?

Min första tanke var att CL-matcherna är vidöppna. Kan gå hur som helst helt enkelt, precis som att alla 3 kan åka ur, kan lika gärna samtliga gå vidare. Jag tippade i den stora CL-tråden och skrev där att jag trodde att både Milan och Napoli skulle åka ur med minsta möjliga marginal, medan Inter tar sig samman och klarar sig vidare. Napoli saknar nog rutinen en aning och även en del bredd i truppen (?), och Chelsea är tyvärr lite på väg tillbaka känns det som. Hoppas givetvis på Napoli naturligtvis.

Bra lottning för Udinese. Först PAOK och sen en belgisk eller holländsk motståndare ifall man fixar sig vidare. Det är inget annat än bra ifall man gått vidare som grupptvåa. Lazio kan fixa Atletico, men spanjorerna är väl klar favorit och det blir nog tufft för Rom-laget som i första hand kommer satsa fullt på ligan.

Måste fråga 4522 också. Hur tror du att Udinese kommer balansera ligaspelet med europaspelet? Nu ser det ju ut som att chanserna är goda för Udinese att gå långt, men samtidigt ligger ni ju bra till i ligan och krigar där i toppen med Milan, Lazio och Juventus. Hur hårt kommer det satsas på EL?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in