Resultat: .
0%
röster
2010-09-02, 00:25
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerraLast
Gissar att det finns någon här som varit på Italien och kollat på fotboll, jag tänkte åka ner och se på Milan - Fiorentina nu i November, någon som kan hjälpa mig hitta var jag beställer biljetter?
Då det inte blir slutsålt så borde du hitta bäst och billigast biljetter på officiella hemsidan Acmilan.it , dock så gör du nog bäst i att vänta in svar från någon av de Milanisti som finns på detta forum.
2010-09-02, 00:42
Medlem
BondJamesBonds avatar
Ställer mig bland övriga skaran som ska följa serie A i höst. Milan ska bli riktigt intressanta, heja Zlatan!
2010-09-02, 06:54
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Gissar att det finns någon här som varit på Italien och kollat på fotboll, jag tänkte åka ner och se på Milan - Fiorentina nu i November, någon som kan hjälpa mig hitta var jag beställer biljetter?

Annars har du ju det här alternativet: http://www.svenskafans.com/italien/fiorentina/artikel.asp?id=367237
2010-09-02, 12:12
Medlem
Villons avatar
Noterar att Bologna gjort klart med Alberto "Cazzo" Malesani som ny tränare, känns mycket spännande.

http://www.youtube.com/watch?v=902C3BGQnmM
2010-09-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Noterar att Bologna gjort klart med Alberto "Cazzo" Malesani som ny tränare, känns mycket spännande.

Haha, en mycket frustrerad man.

"Ma dai, su... figa, su, basta!"
2010-09-02, 14:13
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:

San Siro är en jättearena och det är bara i mötena med Juventus och Milan som det brukar vara slutsålt.
Om vi bortser från de stora matcherna så kan du alltid köpa biljetter i biljettkassan utanför stadion (två runda byggnader bakom respektive kortsida).
2010-09-02, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Villon

haha så skön.
någon som har en aning om vad han pratar om?
annars är ju trapattonis utbrott under tiden i bayern en rejäl klassiker, sjukt underhållande
2010-09-02, 18:22
Medlem
4522s avatar
Citat:

Lättast och billigast är att köpa biljetterna på Virgin Megastore i gallerian.

Citat:
Ursprungligen postat av laas
haha så skön.
någon som har en aning om vad han pratar om?
annars är ju trapattonis utbrott under tiden i bayern en rejäl klassiker, sjukt underhållande

Han drar en liten harang om att han är där 24 timmar om dygnet och att journalisterna inte borde skriva en massa skit. Frågar vad som hänt med fotbollen, det liknar mest en djungel. Sedan drar han några cazzo, undrar vad journalisterna skrattar åt, menar att han tittar alla i ansiktet - den första som den sista - eftersom han är professionell. Sedan blir han avbruten av presstalesmannen och säger "nej, nej.. nu snackar jag här... jag ska avsluta det här". Därefter drar han igång på alla cylindrar och kör om hela skiten igen. Uppmanar en italienare att översätta åt resten osv, osv.

Skadad är vad han är.
2010-09-02, 18:31
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxen
Annars har du ju det här alternativet: http://www.svenskafans.com/italien/fiorentina/artikel.asp?id=367237

Skulle jag inte åka ner på Inter-Samp så skulle jag nog inte banga på att åka ner med Wilbacher och snacka lite skit om Roma
2010-09-02, 18:37
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Skulle jag inte åka ner på Inter-Samp så skulle jag nog inte banga på att åka ner med Wilbacher och snacka lite skit om Roma

Det märks att det är Wilbacher som skrivit artikeln, "Efter matchen stannar vi i Turin och tar pulsen på nattlivet". Jo, jag tackar. Han är inte den som spottar i glaset direkt.
2010-09-02, 23:20
Medlem
JerraLasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
San Siro är en jättearena och det är bara i mötena med Juventus och Milan som det brukar vara slutsålt.
Om vi bortser från de stora matcherna så kan du alltid köpa biljetter i biljettkassan utanför stadion (två runda byggnader bakom respektive kortsida).

Okej mm, klart man kan köpa biljetterna där Iaf, hur bedömer du risken att det är slutsålt då? Orka åka dit och inte få biljetter när man är där 1 helg lixom haha.

Kollade den där resan med Willbacher typ, de verkade jävligt nice men har inte riktigt tid att även stanna Måndag och Tisdag i Milano..
2010-09-03, 12:13
Medlem
xdrs avatar
Angående nya användare som tittar på serie A så har det nog mera att göra med att tv4sport sänder än att Zlatan gick dit. Personligen hör jag till den skaran och tycker det ska bli intressant att följa en ny liga (även fall jag hade föredragit bundesliga). Serie A är en liga jag inte har gillat speciellt mkt tidigare, antagligen pga av dåligt rykte.

Jag är däremot villig att ge det en ordentlig chans (pga av brist av annat utbud .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in