Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Jag satt & snackade i telefon på slutet så jag hade inte koncentration på matchen då, men nu såg jag bedrövelsen på videoband. Fan, killen ligger ju & filmar när Inter gör mål!

Finger i ögat eller inte. Hade inte spelat nån roll om hela jävla handen hamnat innanför ögonlocket, man ska precis som du säger inte ligger där och grina när moståndarna är djupt nere i egna straffområdet. Är för fan pinsamt. Men ett signum för idioten. Totalt helt jävla värdelös. Och ligger alltid, alltid och grinar 10 gånger per match.
Och sen snackar vissa om hans oooootroliga lojalitet och klubbkänsla.
Loria är ju onekligen ett bekymmer. Riise och Cassetti likaså. Kvar är egentligen bara Juan, eftersom Rosi prioriteras lägre än... besten gjordes. Känns som Cavani och Lavezzi kan ha lekstuga till helgen... Vore dubbel förödelse.
För att spinna tillbaka på uppfostringsspåret, Brille...
Satt på sjukhuset hela Inter-Roma, och fick efter ett tag ett sms som löd: 2-4, Vucinic. Min 5-åring som tidigare sörjt Tottis frånvaro sa "Gjande Vusinis". En sekund senare kom 3-4-meddelandet och pöjken jublade och sa: "daje joma"...
Inget jävla Zlatansnack. Bara Roma. Världens mest fulländade uppfostran. Känns skönt. Tar det som ett enormt erkännande av min egna förträfflighet! Uttalet får jag fila på sen, får prioritera...
Å på lördag ser vi fotboll tillsammans igen. Inte läge att afrikanerna har lekstuga med oss då alltså!