Resultat: .
0%
röster
2011-02-09, 01:45
Medlem
wrathexs avatar
Folk verkar fortfarande underskatta Juve, kommer ihåg förra säsongen .. samma möte i Turin, Juventus var helt uträknade, usel form, utskrattade - mot ett Inter som var raka motsatsen. Ändå lyckades man kriga till sig 3 poäng med 1 man mindre de sista 20 minutrarna.
2011-02-09, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex
Folk verkar fortfarande underskatta Juve, kommer ihåg förra säsongen .. samma möte i Turin, Juventus var helt uträknade, usel form, utskrattade - mot ett Inter som var raka motsatsen. Ändå lyckades man kriga till sig 3 poäng med 1 man mindre de sista 20 minutrarna.

Skitsnack, Juve är fan inte bra. Det är ingen underskattning.
2011-02-09, 03:34
Medlem
Konzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl

Nej, men man ska inte underskatta motivation. 1-0, Martinez 71'
2011-02-09, 11:44
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Någon som har ett bättre klipp? Här bryts det precis när det blir intressant. Frågan är om han får ett finger i ögat eller vad. Alla som någon gång fått ett finger i ögat inser ju att det inte resulterar i att kroppen flyger bakåt dock.

http://www.youtube.com/watch?v=u3aStjEHTrI
Här är ett bättre klipp. Upplösning är inte tillräckligt bra för att man ska kunna urskilja Etoos fingrar, men de måste ha varit rejält långa för att nå upp till ögat.
http://www.youtube.com/watch?v=96xfdiGSQHg
2011-02-09, 12:39
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:

Juventus spelar (nästan) alltid bra mot Inter. Oavsett vad.
2011-02-09, 13:30
Medlem
wrathexs avatar
Citat:

Det är nog din fotbollskunskap som inte är bra då alla vet att skador har förstört Juves säsong.
2011-02-09, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
...
För att spinna tillbaka på uppfostringsspåret, Brille...

Satt på sjukhuset hela Inter-Roma, och fick efter ett tag ett sms som löd: 2-4, Vucinic. Min 5-åring som tidigare sörjt Tottis frånvaro sa "Gjande Vusinis". En sekund senare kom 3-4-meddelandet och pöjken jublade och sa: "daje joma"...

Inget jävla Zlatansnack. Bara Roma. Världens mest fulländade uppfostran. Känns skönt. Tar det som ett enormt erkännande av min egna förträfflighet! Uttalet får jag fila på sen, får prioritera...

Å på lördag ser vi fotboll tillsammans igen. Inte läge att afrikanerna har lekstuga med oss då alltså!
Lätt för dig att indoktrinera, nu råkar mina barn växa upp på en plats där matchen mellan Milan och Lecce kallas "Zlatan mot Ofere".

Annars måste jag säga att sonen håller stilen, med tanke på att Conti och Pirlo är hans största hjältar. Men för alla de småttingar som nu övergett La Liga och följer Serie A istället, så är Zlatan viktig. Och sonen tycker nog att det är lite häftigt att Serie A plötsligt (efter Inters triumf och Ibras återkomst) är inne hos kompisarna.

Ikväll vill jag se Giovinco, Cassano och Pazzini göra succé.
2011-02-09, 16:40
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Grattis för att ni lyckades slå oss utan Maicon och Sneijder efter ett mål i offside där Del Piero filmade till sig frisparken..
2011-02-09, 17:35
Medlem
Citat:
Det är nog din fotbollskunskap som inte är bra då alla vet att skador har förstört Juves säsong.

Så kan det vara, men Juve är ändå inte bra. Tråkigt för dom att de har skador. Alla har skador.
2011-02-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ikväll vill jag se Giovinco, Cassano och Pazzini göra succé.

Jag vill se Mauri göra 3 assist.
2011-02-09, 17:38
Bannlyst
Citat:

Vinst mot Cagliari senast och nu tror ni att Juve är världsklubb

2011-02-09, 17:43
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Även om skadorna har påverkat mycket så är det den enormt dåliga truppen som gör att Juve missar CL i år också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in